badania marketingowe w Jazgarzew, Mazowieckie
Około 19 wyników
PBJ BADANIA MARKETINGOWE
Wawrzyńca Surowieckiego 12 lok. 218B , 02-785 Warszawa, PolskaPozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana. Działalność firm centralnych (head offices); doradztwo związane z zarządzaniem. Działalność firm centralnych…
ERESTE Sp. z o.o. Research on Strategy and Tactics
Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, PolskaERESTE Sp. z o.o. jest niezależną firmą badawczą oferującą szeroki zakres badań marketingowych: jakościowych, ilościowych, satysfakcji i lojalności klientów, mystery shopping, zadowolenia pracown…
House of Numbers
Rajskich Ptaków 55a, 02-816 Warszawa, PolskaHouse of Numbers to agencja badawczo-analityczna, która jako jedna z nielicznych na polskim rynku łączy klasyczne badania marketingowe z analityką. Specjalizuje się w realizowaniu projektów badaw…
LEO BURNETT Sp. z o.o.
Wołoska 9, 02-583 Warszawa, Polska"Leo Burnett" jest międzynarodowym przedsiębiorstwem działającym na rynku polskim od 1991 roku. W zakresie usług firmy znajduje się szeroko rozumiany marketing oraz działania związane z promocją …
JET LINE Sp. z o.o.
Szczęśliwicka 19/59, 02-352 Warszawa, PolskaJesteśmy ekspertami od outdooru, skutecznej komunikacji w przestrzeni.
PENTOR S.A.
Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, PolskaPentor. Instytut Badania Opinii i Rynku SA przeprowadzajac badania opini społecznej na zlecenie klientów wspiera ich w podejmowaniu strategicznych decyzji, dostarczając wiedzy marketingowej popar…
Media Direction OMD
Bieżanowska 7, 02-655 Warszawa, PolskaPrzedmiotem działalności naszej firmy są usługi marketingowe. Oferta firmy zawiera doradztwo i bezpośrednią pomoc w prowadzeniu interesów, a także doradztwo marketingowe. Zajmujemy się badaniami …
Esteem
Flory 9, 00-585 Warszawa, PolskaFirma Esteem to agencja marketingowa działająca głównie w zakresie strategii marki. Szczegółowa oferta firmy obejmuje usługi takie jak: ocena marki, pozycjonowanie oraz repozycjonowanie marki, wp…
MARECO POLSKA Sp. z o.o.
Marconich 9/10, 02-954 Warszawa, PolskaCelem działalności firmy "MARECO" Sp. z o.o. jest świadczenie usług związanych z przeprowadzaniem badań społecznych i marketingowych. Oferujemy pełną obsługę badań rynku: badania ilościowe, badan…
ABC Poland
Wąwozowa 11, 02-737 Warszawa, PolskaFirma zajmuje się wdrażaniem i realizacją programów i projektów dostosowawczych Unii Europejskiej, wspieraniem rozwoju regionalnego i instytucjonalnego, realizacją programów rolnośrodowiskowych, …
Ipsos Polska
Taśmowa 7/4, 02-677 Warszawa, PolskaIpsos w Polsce jest częścią międzynarodowej grupy badawczej, obecnej w 64 krajach świata. Firma korzysta ze swego kilkunastoletniego doświadczenia na polskim rynku i know-how międzynarodowej grup…
Sequence HC Partners Sp. z o. o.
Baśniowa 3, 02-349 Warszawa, PolskaSpecjalizacją firmy Sequence są badania rynku farmaceutycznego i medycznego. Są to przede wszystkim badania jakościowe i ilościowe dotyczące produktów i ich odbioru przez pacjentów. Respondentami…
McCANN Worldgroup Sp. z o.o.
Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, PolskaMcCann Erickson należy do grupy McCann Worldgroup, a jego specjalizacją jest komunikacja marketingowa. Zajmuje się wytwarzaniem popytu na produkty i usługi swoich klientów. W pracy opiera się na …
Novelty Concept
Poloneza 93, 02-826 Warszawa, Polskacallcenter,contact center,usługi marketingowe, badania i analizy rynku,tworzenie i obsługa baz danych, konsulting, telesales, telemailing, direct marketing, programy reaktywacji i odzyskiwania kl…
Indalo
Chorągwi Pancernej 80, 02-951 Warszawa, PolskaJesteśmy grupą doświadczonych księgowych z certyfikatami Ministerstwa Finansów. Oferujemy nowoczesne usługi księgowe i obniżamy koszty prowadzenia firmy.
Contact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. S…
PLT Sp. z o.o.
Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, PolskaPolskie Linie Telefoniczne, to nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji z Klientem, wykorzystujące takie platformy komunikacji jak telefon, sms, e-mail i www.