badania opinii w Rembelszczyzna, Mazowieckie
Około 70 wyników
FUNDACJA CENTRUM BADANIA OPINII SPOŁECZNEJ
ul. Świętojerska 5/7 , 00-236 Warszawa, PolskaCentrum Badania Opinii Społecznej to jedyny publiczny ośrodek prowadzący badania opinii i postaw polskiego społeczeństwa http://cbos.pl/ https://twitter.com/CBOS_Info
ESTYMATOR
Szpitalna 4, 00-031 Warszawa, PolskaEstymator jest firmą wykonującą ilościowe badania rynku i opinii publicznej. Przeprowadza przede wszystkim badania ankietowe badania typu tajemniczy klient, spisy cen, testy produktów i opakowań …
Gemius Sp. z o.o.
Połczyńska 31a, 01-377 Warszawa, PolskaDołącz do Panelu Opinie.pl i podziel się z nami swoją opinią.
LBS
Kocjana 1/19, 01-473 Warszawa, PolskaBadania dla Biznesu, Badania Mediów Lokalnych i Regionalnych, Badania dla Administracji Publicznej, Badania Polityczne, Badania dla Organizacji Pozarządowych (NGO).
Studio PR
Ciołka Erazma 10, 01-402 Warszawa, PolskaZajmujemy się działalnością w obszarach public relations oraz public affairs. Naszą specjalnością jest budowanie szerokich koalicji , gdyż razem można osiągnąć więcej.
1. KAROL ŚWITAŁA WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ CLUEPR COMMUNICATION; 2. PRACOWNIA PR Karol Aleksander Świtała
Nowogrodzka 48 lok. 4, 00-695 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Agnieszka MAZUREK Handikap Audyt Agnieszka Mazurek
Bieniewicka 2B lok. 18, 01-632 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
BOGDAN SZCZESIAK STUDIO PR
Górskiego 4 lok. 35, 00-033 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
BOBROWICZ ROBERT, BAS CENTRUM TŁUMACZEŃ PROFESJONALNYCH; TLUMACZ.PL CENTRUM TŁUMACZEŃ PROFESJONALNYCH; BASKREACJA
Plac Konstytucji 4 lok. 22, 00-552 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
DĄBROWSKA AGNIESZKA, BEST IMAGE PR
SKWER KS. KARD. WYSZYŃSKIEGO 5 lok. 55, 01-015 WARSZAWA, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
KLAUDIA FATAH-ZARZYCKA FOKUS GRUPA DORADCZO SZKOLENIOWA - WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ
Mickiewicza 32a lok. 3, 01-616 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
JOANNA SZABAN Seisei Communications
Sobieskiego J. 104 lok. 8, 00-764 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Agencja Soy Capitan Przemysław Czerski
Witolińska 4 lok. 39, 04-185 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
IDEA PR JULITA PASTUSZKA
Górczewska 200B lok. 29, 01-460 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
KAROLINA PIEKUS-DOBRZAŃSKA CONCEPT PR
gen. Tadeusza Bora-Komorowskiego 35 lok. 183, 03-982 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Michał Koczalski Networking
Hoża 7 lok. 2, 00-528 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
TOP BRANDS Artur Schab
Poprawna 10c, 03-984 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
MANSSTUDIO PR Toruński Krzysztof
Kakowskiego 12m30, 04-042 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Maciej GAJEWSKI MESSAGE HOUSE AGENCJA PR MACIEJ GAJEWSKI
Brodzińskiego 5 lok. 1, 01-557 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
KAROL OLEJNICZAK EGO-EVALUATION FOR GOVERNMENT ORGANIZATIONS S.C.
PETOFIEGO 2A lok. 26, 01-917 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
ANNA BUĆKOWSKA Esplanada
Aleje Jerozolimskie 121/123 lok. 34, 02-017 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Beata JAROSZEWSKA FREE SPACE AGENCJA REKLAMOWO-MARKETINGOWA BEATA JAROSZEWSKA
Żeromskiego 6 lok. 24, 01-819 Warszawa, PolskaStosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
Considero Consulting Sp z o.o.
Powązkowska 15, 01-797 Warszawa-Bielany, PolskaConsidero Consulting jest firmą świadczącą usługi doradztwa personalnego i szkoleń. Pomagamy budować opisy stanowisk, modele kompetencyjne. Prowadzimy assessment/development center, executive coa…
ABM Sp. z o.o.
Poznańska 38/6, 00-689 Warszawa, PolskaFirma oferuje badania marketingowe zarówno ilościowe jak i jakościowe takie jak: badania "ad hoc", badania elastyczności cenowej, wizerunku firm i produktów, skuteczności przekazów reklamowych, s…