call center w Michalowice Reguly
Około 44 wyników
Peoplefone Polska S.A.
al. Jana Pawła II 80/116, 00-175 Warszawa, PolskaPeoplefone Polska S.A. oferuje rozwiązania VoIP dla firm, które chciałyby skorzystać z funkcjonalności wirtualnej centrali działającej na bazie technologii chmury cyfrowej i Internetu. Połączenie…
Tim Call Center
ul. Prosta 70 , 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
Arteria Call Center
ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, PolskaDostawca wyspecjalizowanych procesów i usług outsourcingu
TIM CALL CENTER P.KAŁUŻNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
PROSTA 70, 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
CALL CENTER TRAINING S C BEATA WITKOWSKA ANNA KARWACKA MICHALAK
ul. Grażyny 15/316 , 02-548 Warszawa, PolskaGrupa CCTRAINING - prawdziwe szkolenia, prawdziwi ludzie! Szkolenia są dla nas pasją!
Bancom
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, PolskaBancom działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych zewnętrznych call center i jest jednym z liderów polskiego rynku telemarketingowego. Ich specjalnością jest obsługa ruchu przychodzącego: telefo…
Contact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. S…
Alcamo
Ogrodowa 58, 00-876 Warszawa, PolskaFirma Alcamo zajmuje się kompleksowym wyposażeniem wnętrz i powierzchni biurowych. Naszym klientom oferujemy profesjonalną usługę od doradztwa w zakresie aranżacji powierzchni poprzez wykonanie p…
INTERNET GROUP
Młynarska 42, 01-171 Warszawa, PolskaCall Center Poland to doświadczony ekspert rynkowy zarówno w przyjaznej obsłudze klienta, jak i efektywnej sprzedaży.
PHONECALL SP Z O O
ul. Jana Pawła Ii 15 , 00-828 Warszawa, PolskaPortal callcenternews.pl to największy i najstarszy tematyczny vortal poświęcony zagadnieniom obsługi klienta i telesprzedaży.
sales-factory
Zajmujemy sie importem i exportem towarow oraz uslug. Kupimy lub sprzedamy twoje towary wykonamy analize rynku pozyskamy klientow. Mamy wlasne call-center.
Arteria S. A.
Rosoła 10, 02-797 Warszawa, PolskaFirma Arteria zajmuje się multikanałową realizacją procesu sprzedaży produktów i usług. W roku 2004 została stworzona jako call center, po czym rozwinęła swoją działalność oferując zintegrowany m…
OŻÓG FINANCIAL SERVICES SP Z O O
ul. Żelazna 51/53 , 00-841 Warszawa, PolskaVoice Contact Center to nowoczesne, wyjątkowe, a przede wszystkim fajne contact center :)
Scientific Services Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 12, 00-001 Warszawa, PolskaCentrum outsourcingowe Scientific Services Sp. z o.o. oferuje usługi w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych.
Grupa APRIL w Polsce
Sienna 73, 00-833 Warszawa, PolskaZmieniamy oblicze ubezpieczeń www.april-polska.pl
S8 Spółka Akcyjna
Złota 59, 00-120 Warszawa, PolskaS8. Bezkonkurencyjne Outsourcingowe Centrum Obsługi Klienta.
Raya Contact Center Europe Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 123A, 00-001 Warszawa, PolskaRaya Contact Center is a world class Business Process Outsourcing Service Provider offering contact center, back office, inside sales channel management and professional services. Raya Contact Ce…
ALGOTECH POLSKA SP Z O O
ul. Włodarzewska 49 , 02-384 Warszawa, PolskaJesteśmy ekspertami od Contact Center i Komunikacji Biznesowej. Pomagamy Klientom w dążeniu do doskonałości w obsłudze swoich klientów.
Forsell Sp. z o. o.
Taneczna 30, 02-829 Warszawa, PolskaCall Center oraz szeroko rozumiana, telefoniczna obsługa klienta - tym się zajmujemy i na tym się zdecydowanie znamy. Gdańsk, Warszawa, Piotrków Trybunalski i Biała Podlaska- tu działamy
DIRECT POINT SP Z O O
ul. Szeligowska 2/11 , 01-319 Warszawa, PolskaClientService.pl wdraża w firmach standardy obsługi Klienta oraz wewnętrzne contact center. Obsługa Klienta będzie kluczową przewagą Twojej firmy.
OUTSOURCING SOLUTIONS PARTNER SP Z O O
ul. Murckowska 14 , 40-265 Katowice, PolskaFirma Outsourcing Partner Sp. z o.o. istnieje od 2003 roku. Działamy w branży teleinformatycznej. Koncentrujemy swoją działalność na tworzeniu rozwiązań i aplikacji dla działów wsparcia sprzedaży…
GTI
Szyszkowa 20a, 02-285 Warszawa, PolskaJeden z największych partnerów sieci Orange. Posiada ponad 150 salonów na terenie całej Polski, około 40 biur sprzedaży bezpośredniej oraz call center
PLT Sp. z o.o.
Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, PolskaPolskie Linie Telefoniczne, to nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji z Klientem, wykorzystujące takie platformy komunikacji jak telefon, sms, e-mail i www.