call center w Złotokłos, Mazowieckie
Około 9 wyników
Contact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. S…
Arteria S. A.
Rosoła 10, 02-797 Warszawa, PolskaFirma Arteria zajmuje się multikanałową realizacją procesu sprzedaży produktów i usług. W roku 2004 została stworzona jako call center, po czym rozwinęła swoją działalność oferując zintegrowany m…
Forsell Sp. z o. o.
Taneczna 30, 02-829 Warszawa, PolskaCall Center oraz szeroko rozumiana, telefoniczna obsługa klienta - tym się zajmujemy i na tym się zdecydowanie znamy. Gdańsk, Warszawa, Piotrków Trybunalski i Biała Podlaska- tu działamy
GTI
Szyszkowa 20a, 02-285 Warszawa, PolskaJeden z największych partnerów sieci Orange. Posiada ponad 150 salonów na terenie całej Polski, około 40 biur sprzedaży bezpośredniej oraz call center
Axtel Poland
Wołoska 16, 02-675 Warszawa, PolskaNasza firma oferuje profesjonalne słuchawki nagłowne z mikrofonem do call center. Od wielu lat zapewniamy najlepszą ekskluzywną jakość dźwięku.
IT Technic Sp. z o.o.
Najlepsze rozwiązanie dla Twojego biznesu rozwiązania it systemy crm clm cms call center vicidial goautodial infolinia programowanie administracja
EVERBE
Wakacyjna 36 , 05-509 Piaseczno, PolskaNaprawa i konserwacja maszyn. Wydawanie książek. Działalność wydawnicza. Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych. Działalność wydawnicza w zakresie oprogramowania. Działalność w zakr…
MoSoCo Sp. z o.o.
Gen. L. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno, PolskaFirma MoSoCo jest operatorem telekomunikacyjnym, działającym na rynku nowych technologii oraz zintegrowanych usług multimedialnych, oferujacym swoim klientom i partnerom wysokozaawansowane rozwią…
Tyco Electronics Polska Sp. z o.o.
Cybernetyki 19, 02-677 Warszawa, PolskaOur long-standing commitment to innovation and engineering excellence helps our customers solve the need for more energy efficiency, always-on communications and ever-increasing productivity.