contact center w Konigsberg Rosja
Około 49 wyników
Contact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. S…
Contact Center Outsourcing
Urzędnicza 9, 30-051 Kraków, PolskaPraca w CCO to szansa dla wszystkich ambitnych osób szukających stabilnego i dającego możliwość rozwoju zatrudnienia.
Contact Center PZU
Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa, PolskaContact Center w PZU zatrudnia ponad 2000 osób, które zajmują się obsługą klientów w różnych kanałach. To odpowiedni start do kariery!
Asystel Sp. z o.o.
Pl. Kilińskiego 2, 35-005 Rzeszów, PolskaJesteśmy firmą specjalizującą się w kompleksowych usługach wirtualnego biura oraz wynajmu sal szkoleniowych w Rzeszowie. Nasze usługi obejmują także contact center, czyli profesjonalną obsługę kl…
Teleinvention Sp. z o.o.
Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, PolskaHostowanie contact center - daje możliwość firmom korzystania z pełnej infrastruktury contact center na zasadzie opłat abonamentowych. Kampanie SMS, fax mailing
ALTAR Sp. z o.o. - Biuro Handlowe
Różana 5, 25-729 Kielce, PolskaOd ponad 25 lat jesteśmy obecni na polskim rynku IT jako dostawca własnych rozwiązań informatycznych i teleinformatycznych dla biznesu, w tym m.in. systemu call center do profesjonalnej obsługi k…
Bancom
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, PolskaBancom działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych zewnętrznych call center i jest jednym z liderów polskiego rynku telemarketingowego. Ich specjalnością jest obsługa ruchu przychodzącego: telefo…
Novelty Concept
Poloneza 93, 02-826 Warszawa, Polskacallcenter,contact center,usługi marketingowe, badania i analizy rynku,tworzenie i obsługa baz danych, konsulting, telesales, telemailing, direct marketing, programy reaktywacji i odzyskiwania kl…
BML Borowy Mucharski S.J.
Surowieckiego 6, 02-785 Warszawa, PolskaFirma BML jest producentem systemów CRM (Customer Relationship Management) do zarządzania kontaktami z klientami oraz systemami telekomuniacyjnymi (systemy IVR).
ITD Polska
Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa, PolskaFirma dostarcza kompleksowe usługi w ramach systemów automatyzacji transakcji.
Raya Contact Center Europe Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 123A, 00-001 Warszawa, PolskaRaya Contact Center is a world class Business Process Outsourcing Service Provider offering contact center, back office, inside sales channel management and professional services. Raya Contact Ce…
TIM CALL CENTER P.KAŁUŻNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
PROSTA 70, 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
Tim Call Center
ul. Prosta 70 , 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
OŻÓG FINANCIAL SERVICES SP Z O O
ul. Żelazna 51/53 , 00-841 Warszawa, PolskaVoice Contact Center to nowoczesne, wyjątkowe, a przede wszystkim fajne contact center :)
COMTRUST SP Z O O
ul. Powstańców Śląskich 42/12 , 01-381 Warszawa, PolskaSAP Contact Center provides a flexible multi-channel, all-IP business communications platform for contact center and unified communications usage.
Thulium
Bolesława Chrobrego 5a/1, 31-519 Kraków, PolskaThulium to pewny system do komunikacji - telefon, mail, czat. Usprawnia proces obsługi klientów w BOK, działach wsparcia czy działach sprzedaży. Kiedyś był to system call center. Dziś centrum …
ALGOTECH POLSKA SP Z O O
ul. Włodarzewska 49 , 02-384 Warszawa, PolskaJesteśmy ekspertami od Contact Center i Komunikacji Biznesowej. Pomagamy Klientom w dążeniu do doskonałości w obsłudze swoich klientów.
DIRECT POINT SP Z O O
ul. Szeligowska 2/11 , 01-319 Warszawa, PolskaClientService.pl wdraża w firmach standardy obsługi Klienta oraz wewnętrzne contact center. Obsługa Klienta będzie kluczową przewagą Twojej firmy.
MACIEJ BANDUŁA CONECTUS
3 Maja 9, 30-062 Kraków, PolskaConectus to projekt zajmujący się usługami BPO w zakresie kompleksowej obsługi klienta i sprzedaży za pomocą Contact Center oraz Mobile Salesforce
PHONECALL SP Z O O
ul. Jana Pawła Ii 15 , 00-828 Warszawa, PolskaPortal callcenternews.pl to największy i najstarszy tematyczny vortal poświęcony zagadnieniom obsługi klienta i telesprzedaży.