contact center w Lesznowola, Mazowieckie
Około 30 wyników
Contact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. S…
Contact Center PZU
Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa, PolskaContact Center w PZU zatrudnia ponad 2000 osób, które zajmują się obsługą klientów w różnych kanałach. To odpowiedni start do kariery!
Bancom
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, PolskaBancom działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych zewnętrznych call center i jest jednym z liderów polskiego rynku telemarketingowego. Ich specjalnością jest obsługa ruchu przychodzącego: telefo…
Novelty Concept
Poloneza 93, 02-826 Warszawa, Polskacallcenter,contact center,usługi marketingowe, badania i analizy rynku,tworzenie i obsługa baz danych, konsulting, telesales, telemailing, direct marketing, programy reaktywacji i odzyskiwania kl…
BML Borowy Mucharski S.J.
Surowieckiego 6, 02-785 Warszawa, PolskaFirma BML jest producentem systemów CRM (Customer Relationship Management) do zarządzania kontaktami z klientami oraz systemami telekomuniacyjnymi (systemy IVR).
ITD Polska
Jerozolimskie 123, 02-017 Warszawa, PolskaFirma dostarcza kompleksowe usługi w ramach systemów automatyzacji transakcji.
Raya Contact Center Europe Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 123A, 00-001 Warszawa, PolskaRaya Contact Center is a world class Business Process Outsourcing Service Provider offering contact center, back office, inside sales channel management and professional services. Raya Contact Ce…
TIM CALL CENTER P.KAŁUŻNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
PROSTA 70, 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
Tim Call Center
ul. Prosta 70 , 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Nasz zespół tworzy grupa wykwalifikowanych konsultantów, specjalistów…
OŻÓG FINANCIAL SERVICES SP Z O O
ul. Żelazna 51/53 , 00-841 Warszawa, PolskaVoice Contact Center to nowoczesne, wyjątkowe, a przede wszystkim fajne contact center :)
COMTRUST SP Z O O
ul. Powstańców Śląskich 42/12 , 01-381 Warszawa, PolskaSAP Contact Center provides a flexible multi-channel, all-IP business communications platform for contact center and unified communications usage.
ALGOTECH POLSKA SP Z O O
ul. Włodarzewska 49 , 02-384 Warszawa, PolskaJesteśmy ekspertami od Contact Center i Komunikacji Biznesowej. Pomagamy Klientom w dążeniu do doskonałości w obsłudze swoich klientów.
DIRECT POINT SP Z O O
ul. Szeligowska 2/11 , 01-319 Warszawa, PolskaClientService.pl wdraża w firmach standardy obsługi Klienta oraz wewnętrzne contact center. Obsługa Klienta będzie kluczową przewagą Twojej firmy.
PHONECALL SP Z O O
ul. Jana Pawła Ii 15 , 00-828 Warszawa, PolskaPortal callcenternews.pl to największy i najstarszy tematyczny vortal poświęcony zagadnieniom obsługi klienta i telesprzedaży.
OUTSOURCING SOLUTIONS PARTNER SP Z O O
ul. Murckowska 14 , 40-265 Katowice, PolskaFirma Outsourcing Partner Sp. z o.o. istnieje od 2003 roku. Działamy w branży teleinformatycznej. Koncentrujemy swoją działalność na tworzeniu rozwiązań i aplikacji dla działów wsparcia sprzedaży…
ALFA PROJEKT Sp. z o.o.
Okopowa 33/26, 01-059 Warszawa, PolskaAlfa Projekt świadczy kompleksowe usługi informatyczne z dziedziny rozwiązań programistycznych dla firm logistycznych, aplikacji relacyjnych takich jak CRM, Contact Center oraz zajmuje się doradz…
PLT Sp. z o.o.
Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, PolskaPolskie Linie Telefoniczne, to nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji z Klientem, wykorzystujące takie platformy komunikacji jak telefon, sms, e-mail i www.
Impact D. Bogumił M. Raczkowski S. J.
Piękna 15, 00-549 Warszawa, PolskaIMPACT Spółka Jawna to: • Nowoczesne Contact Center • Konsulting i szkolenia ukierunkowane na siły sprzedaży • Badania rynku • Budowa weryfikacja i przetwarzanie baz danych
CALL CENTER TRAINING S C BEATA WITKOWSKA ANNA KARWACKA MICHALAK
ul. Grażyny 15/316 , 02-548 Warszawa, PolskaGrupa CCTRAINING - prawdziwe szkolenia, prawdziwi ludzie! Szkolenia są dla nas pasją!
MoSoCo Sp. z o.o.
Gen. L. Okulickiego 7/9, 05-500 Piaseczno, PolskaFirma MoSoCo jest operatorem telekomunikacyjnym, działającym na rynku nowych technologii oraz zintegrowanych usług multimedialnych, oferujacym swoim klientom i partnerom wysokozaawansowane rozwią…
Usługi RTV
ul. Broniewskiego , 01-716 Warszawa, PolskaRTV Euro AGD jest jedną z największych sieci detalicznych oferującą 20 000 produktów - od dużego AGD przez urządzenia audio-wideo, sprzęt IT po akcesoria.