crm w Domaniewek, Mazowieckie
Około 59 wyników
Prowly.com Sp. z o.o.
Chocimska 3a, 00-791 Warszawa, PolskaPremiumData-Driven PR Software to Create, Publish and Distribute Content to Your Audience.
Prowly.com Sp. z o.o.
Chocimska 3a, 00-791 Warszawa, PolskaPremiumData-Driven PR Software to Create, Publish and Distribute Content to Your Audience.
BI Architects Sp z o.o.
ul. Puławska 257/4, 02-769 Warszawa, PolskaBUSINESS INTELLIGENCE ARCHITECTS JEST INNOWACYJNĄ SPÓŁKĄ IT.Naszą specjalnością są dedykowane oprogramowanie, aplikacje i serwisy internetowe dla biznesu, start-upów, serwisów e-commerce i firm. …
YetiForce CRM
Marszałkowska 111, 00-133 Warszawa, PolskaThe best open source system for your business!
CRM SA
Al. Jana Pawła II 61B , 01-031 Warszawa, PolskaSzkolenia doradztwo i wdrożenia - zarządzanie portfelem programami i projektami zmianą ryzykiem wartością przedsiębiorstwa.
CRM PROJEKT ROBERT KOZŁOWSKI
Picassa 11 lok. 14, 03-126 Warszawa, PolskaDziałalność w zakresie telekomunikacji bezprzewodowej, z wyłączeniem telekomunikacji satelitarnej
NVT Sp. z o.o. • Oprogramowanie dedykowane • Aplikacje serwerowe na zamówienie • CRM • Warszawa
Burakowska 5/7, 01-066 Warszawa, PolskaTworzenie oprogramowania na zamówienie.
ASoft Systemy Informatyczne
Słoneczna 20, 05-805 Kanie, PolskaASoft System - oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem.
Sage Sp. z o.o.
Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, PolskaPomagamy firmom patrzeć w przyszłość z optymizmem.
Wola Info
Cybernetyki 7, 02-677 Warszawa, PolskaWola Info to firma świadcząca kompleksowe usługi informatyczne. Zajmuje się sprzedażą sprzętu i oprogramowania, integracją systemów informatycznych, wdrożeniami oprogramowania business intelligen…
BML Borowy Mucharski S.J.
Surowieckiego 6, 02-785 Warszawa, PolskaFirma BML jest producentem systemów CRM (Customer Relationship Management) do zarządzania kontaktami z klientami oraz systemami telekomuniacyjnymi (systemy IVR).
Clix Software
Wilcza 46, 00-679 Warszawa, PolskaSpecjalizujemy się w tworzeniu niedrogiego i łatwego we wdrożeniu oprogramowania CRM dla małych i średnich firm. Oferowane przez firmą rozwiązania wspomogą małe i średnie przedsiębiorstwa w zwięk…
SITEL Polska Sp. z o.o.
Domaniewska 41, 02-672 Warszawa, PolskaSITEL Polska Sp. z o.o. działa w branży outsourcingu.
ALFA PROJEKT Sp. z o.o.
Okopowa 33/26, 01-059 Warszawa, PolskaAlfa Projekt świadczy kompleksowe usługi informatyczne z dziedziny rozwiązań programistycznych dla firm logistycznych, aplikacji relacyjnych takich jak CRM, Contact Center oraz zajmuje się doradz…
NETWISE SPÓŁKA AKCYJNA
TROJAŃSKA 7, 02-261 Warszawa, PolskaNetwise SA is the most-awarded Microsoft Dynamics CRM integrator in Central & Eastern Europe with the biggest number of CRM deployments.
LIVESPACE SP Z O O
ul. Rosoła 58/79 , 02-786 Warszawa, PolskaSprzedawaj mądrzej. Pierwszy CRM, który podpowie Ci jak efektywniej zarządzać sprzedażą i obsługą klienta. Wypróbuj za darmo na www.LiveSpace.pl/fb
Be Global
ul.Twarda 18, 00-105 Warszawa, PolskaCRM&Loyalty Program, Clients Service, Operation Management
TOPCRM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
RZYMOWSKIEGO 53, 02-697 Warszawa, PolskaProsty i wydajny system crm dla firm. Nowoczesne rozwiązanie, które możesz uruchomić w ciągu kilku minut. Skutecznie wspiera sprzedaż i zwiększa efektywność Twojego zespołu.
Omega Code Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 94, 00-001 Warszawa, PolskaBudujemy zaawansowane rozwiązania teleinformatyczne dla sektora finansowego, ubezpieczeń, farmaceutycznego, contact centers oraz wszędzie tam, gdzie technologia wpływa na sukces przedsiębiorstwa.
Unifactor S.A.
Towarowa 22, 00-839 Warszawa, PolskaOd 20 lat dostarczamy profesjonalne oprogramowanie dla firm w tym bezpieczne i nowoczesne systemy zarz±dzania przedsiębiorstwem (systemy CRM ERP).
route85 s.c.
ul. Chmielna 11/15 , 00-021 Warszawa, PolskaZajmujemy się projektowaniem stron www i ich wdrażaniem. Tworzymy aplikacje www systemy cms i crm. Projektujemy wizytówki ulotki logotypy szablony graficzne.
PATOR CONSULTING S C
ul. Powstańców Śląskich 87/327 , 01-355 Warszawa, PolskaPomoc Klientom w zwiększaniu zysku poprzez wykorzystanie strategii CRM i CEM.