integracja sensoryczna w Chrzanów Mały, Mazowieckie

Około 10 wyników

Niepubliczne Przedszkole Bajeczka, integracja sensoryczna - Warszawa Ursus

Prawnicza 29, 02-495 Warszawa, Polska

Bajeczka - przedszkole w Warszawie - Ursus. Integracja sensoryczna, logopeda, terapia ręki. Zapraszamy!

integracja sensoryczna-terapia

Raszyńska 30/1, 05-816 Michałowice-Osiedle, Polska

www.integracja-sensoryczna.net

USŁUGI PSYCHOLOGICZNE I PSYCHOTERAPETYCZNE

ul. Górczewska 116a/74 , 01-460 Warszawa, Polska

Gabinet Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka "Huśtawka"

Jedności Robotniczej 18B, 96-300 Żyrardów, Polska

Gabinet Terapii i Wspomagania Rozwoju Dziecka HUŚTAWKA. Integracja sensoryczna - Pedagog - Psycholog - Logopeda Grodzisk Maz. - Żyrardów

Edukącik

Lipowa 6, 05-806 Komorów, Polska

Proponujemy zajęcia terapii ręki, integracji sensorycznej, terapii pedagogicznej, pomoc w dysleksji i dysgrafii, wspomaganie możliwości poznawczych dzieci

ELIPSOIDA

thumb_up 564 polubień
favorite 87 ulubione
Cierlicka 19, 02-495 Warszawa, Polska

Przedszkole, opieka nad dzieckiem, pedagogika Montessori, edukacja, zabawa, terapia, wychowanie, integracja sensoryczna, alternatywa dla niani przez duże "A".

EDUPOINT

ul. Zapustna 12a/9 , 02-483 Warszawa, Polska

Edupoint.pl to miejsce stworzone z myślą o dzieciach i ich rodzicach.

Gabinet Terapii „Rozwiń Skrzydła”

Powstańców Warszawy 21, 05-840 Brwinów, Polska

Firma działa w obszarze edukacji i terapii dzieci. Zajmuje się zarówno diagnozą i terapią, jak i rozwijaniem możliwości intelektualnych osób ambitnych i otwartych. Gabinet zatrudnia najlepszych…

Niepubliczna Szkoła Podstawowa Montessori w Warszawie

Henryka Pobożnego 1, 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Montessori opiera się na założeniu wielkiej potrzeby każdego dziecka, by uczyć się poprzez aktywne działanie. Zapewniając mu maksimum spontaniczności, umożliwia jednak zdobycie takiego sam…

Przedszkole Montessori

Henryka Pobożnego 1, 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Montessori opiera się na założeniu wielkiej potrzeby każdego dziecka, by uczyć się poprzez aktywne działanie. Zapewniając mu maksimum spontaniczności, umożliwia jednak zdobycie takiego sam…

  • 1