market researcher w Malopolskie
Około 17 wyników
HTA Consulting
Starowiślna 17/3, 31-083 Kraków, PolskaHTA Consulting is a Polish company with long-time experience specialising in health technology assessment for drugs medical devices and diagnostic methods in Poland and worldwide. We analyse advi…
InspirMed
Masarska 16, 31-545 Kraków, PolskaInfobrokerska.pl dostarcza analizy rynku, konkurencji, strategie marketingowe i kompleksowo wspiera klientów w pozyskiwaniu informacji.
Capital Partner
Centralna 44 b, 34-120 Sułkowice, PolskaKsięgowość, biuro rachunkowe Sułkowice koło Andrychowa, księgi rachunkowe, ewidencje podatkowe, rozliczenia
Omnibus
C.K.Norwida , 41-300 Dąbrowa Górnicza, PolskaProfejonlne Środki do mycia gruntownego powierzchni podlogowych w salonach smochodowych ,warsztatach ,hotelach , restauracjach , szpitalach muzeach ,obiektach urzytecznosci publicznej , Posiadamy…
PMR Research
Dekerta 24, 30-703 Kraków, PolskaPMR Research offers a full range of quantitative and qualitative market research services. We specialise in research projects in Central and Eastern Europe.
STUDIO KREATYWNEJ WSPÓŁPRACY S C KATARZYNA ZALASS TOMASZ KNYZIAK
ul. Juliusza Lea 10a/7 , 30-048 Kraków, PolskaZalass Consulting specjalizuje się w podnoszeniu poziomu jakości obsługi klienta w firmach naszych Klientów. Pomagamy naszym Klientom doskonalić systemy obsługi klienta wdrażamy dedykowane rozwią…
Biuro Informacji i Analiz Naukowych Aneta Januszko-Szakiel
Królewska 65a/1, 30-081 Kraków, PolskaFirma świadczy usługi z zakresu brokeringu informacji. Doradzamy w zakresie organizacji współpracy biznesu z nauką, transferu wiedzy i innowacyjnych technologii, a także wskazujemy potencjalne źr…
Enter Poland
Dajwór 14, 31-052 Kraków, PolskaAllow our minds to open your eyes to the possibilities... https://www.enterpoland.com/
Opiniotools - badania satysfakcji klientów
Józefa Sarego 24, 31-047 Kraków, PolskaZajmujemy się badaniami satysfakcji klientów i pacjentów
Loyalty ZONE Grzegorz Sroga
Stanisława Kmity 3, 32-080 Zabierzów, PolskaBudowa programów lojalnościowych. Analiza klientów programów lojalnościowych - segmentacja klientów. Budowa strategii marketingowych tworzenie wskaźników KPI.