Filtry:

misja w Warminsko Mazurskie

Około 11 wyników

Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli Stowarzyszenia ,,Wspólnota Polska"

Partyzantów 87, 10-512 Olsztyn, Polska

Cele ODNSWP: Inspirowanie, organizowanie i prowadzenie form doskonalenia zawodowego nauczycieli i kadry kierowniczej. www.odnswp.pl

Poradnia Profilaktyki i Terapii Uzależnień Monar

Wojska Polskiego 8/a3, 10-225 Olsztyn, Polska

Grupa dla osób współuzależnionych będzie odbywała się co dwa tygodnie w każdy wtorek. Najbliższa 5.09-2017 r

NAUTICUS FUNDACJA PROMOCJI SPORTÓW WODNYCH DZIECI I MŁODZIEŻY

thumb_up 1213 polubień
favorite 181 ulubione
ul. Sielska 38 , 10-803 Olsztyn, Polska

Szkolenie dzieci i młodzieży w żeglarskich klasach regatowych. NAUTICUS Yacht Club Olsztyn został założony w dniu 19 września 2007r.

SZARPIE TRAVEL

thumb_up 12231 polubień
favorite 4642 ulubione
Mickiewicza 17/2, 10-508 Olsztyn, Polska

Kulka. Zabawa na okrągło :)

FAN-TEX

Wojska Polskiego 59a, 19-300 Ełk, Polska

Internet za siedmioma rzekami. Fantex

Biuro Detektywistyczne Spy Eye

Pieniężnego 18, 10-512 Olsztyn, Polska

Celem naszej działalności jest dostarczanie klientowi rzetelnych , zweryfikowanych informacji umożliwiających podjęcie ważnych decyzji życiowych.

PRZEDSZKOLE MIEJSKIE NR 24

ul. Żołnierska 37 , 10-560 Olsztyn, Polska

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie

Oczapowskiego 2 , 10-719 Olsztyn, Polska

Oficjalny fan page Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (www.uwm.edu.pl)

MTI Furninova Polska Sp. z o.o.

Bolesława Chrobrego 3, 11-400 Kętrzyn, Polska

MTI-Furninova POLSKA jest polsko-szwedzką spółką produkującą meble tapicerowane. http://www.mti-furninova.pl

Salon Urody Desire Beauty Dorota Bernasz

ul. Juliusza Słowackiego 2c , 11-010 Barczewo, Polska

Salon Urody Desire Beauty Dorota Bernasz tel. 791 855 302 ul. Armii Krajowej 3/3 11-010 Barczewo

Zepter International Poland

Garbary 26, 82-300 Elbląg, Polska

Zepter International is a global enterprise which produces, sells and distributes exclusive, high-quality consumer goods around the world principally by way of direct sales and also through high-…

  • 1