sondaże w Rumia, Mazowieckie
Około 32 wyników
1/BIURO INFORMACJI RENOMA-II ANDRZEJ MIKSTAL,2/STUDIO FOCUS ANDRZEJ MIKSTAL- wspólnik spółki cywilnej
Przyleśna 20, 05-077 Warszawa, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
MACIEJ GLIJER BAROS - BIURO ANALIZY RYNKU I OPINII SPOŁECZNEJ
Berezów 76c, 26-130 Suchedniów, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
PDCA Consulting CEZARY BIELECKI
Biruty 8 lok. 32, 03-504 Warszawa, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
CAREER DIMENSIONS POLSKA
Grunwaldzka 5 lok. 3, 99-300 Kutno, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
Wiktor KARNAWALSKI FIRMA WIELOBRANŻOWA BODEX
Tamka 45b lok. 19, 00-355 Warszawa, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
ŁUKASZ MILCZAREK RUBISCO AUDIT
Bracka 23 lok. 43, 00-028 Warszawa, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
ACORA TYMOTEUSZ GADOMSKI
Longinusa Podbipięty 2 lok. 14, 92-440 Łódź, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
DARIUSZ MURŁOWSKI AGENCJA BADAŃ ID DIAL
Solidarności 20, 05-504 Runów, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
DATA ANALYTICS CZESŁAW SMOLAREK
WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 18A lok. 13, 96-100 Skierniewice, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
www.skuterempopolsce.warszawa.pl Jarosław Aleksander Jaździk
Piastowskka 5 lok. 3, 05-070 Sulejówek, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
CONSULTING FILIP ZNOSKO
Czerniakowska 71 lok. 402, 00-718 Warszawa, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
ADAM JAKUBCZAK AEKJ NIEZALEŻNE BIURO KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ
Stanisławy Leszczyńskiej 6/8 lok. 1, 93-347 Łódź, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
BIURO INICJATYW ROZWOJOWYCH Marta Małecka - Dobrogowska
Gajowniki 19D, 16-070 Gajowniki, PolskaBadanie rynku i opinii publicznej
GfK Polonia Sp. z o.o.
Smulikowskiego 4, 00-389 Warszawa, Polska13,000 (in)sightseers strong | Bringing you the latest global market research insights, news & trends | #GrowthfromKnowledge
SW Research
Irysowa 18, 02-660 Warszawa, PolskaSW Research oferuje profesjonalne rozwiązania badawcze: realizację badań internetowych (CAWI), badań fokusowych on-line (FGI) oraz usługi analityczne
Novelty Concept
Poloneza 93, 02-826 Warszawa, Polskacallcenter,contact center,usługi marketingowe, badania i analizy rynku,tworzenie i obsługa baz danych, konsulting, telesales, telemailing, direct marketing, programy reaktywacji i odzyskiwania kl…
Fundacja Chustka
Ksawerów 3, 02-656 Warszawa, PolskaOficjalny Fanpage Fundacji Chustka. Chcemy, aby każdy przewlekle chory, a w szczególności chory onkologicznie, miał zapewnioną pełną osłonę przeciwbólową.
Bancom
Odrowąża 15, 03-310 Warszawa, PolskaBancom działa od 1996 roku jako jedno z pierwszych zewnętrznych call center i jest jednym z liderów polskiego rynku telemarketingowego. Ich specjalnością jest obsługa ruchu przychodzącego: telefo…
Inwencja
Boya-Żeleńskiego 4/89, 00-621 Warszawa, PolskaInwencja" to firma szczególna, a to dlatego, że ma bardzo szeroki zakres działalności - od przedsięwzięć informatycznych po pisanie i redagowanie opracowań na zamówienie (możemy sami poszukać źró…
Fundacja Chustka
Ksawerów 3 , 02-656 Warsaw, PolskaChorzy przewlekle, a w szczególności chorzy onkologicznie w Polsce cierpią. Według sondażu „Pain in Europe” cierpi aż 27% chorych. Co trzeci pacjent twierdzi, że ból jest tak silny, że chce umrze…
CHD Expert Polska
Żurawia 6, 00-503 Warszawa, PolskaThe CHD Expert Database provides businesses info about the food service industry and away from home consumption trends. Our database has restaurant industry statistics, hotel and catering data an…
MARECO POLSKA Sp. z o.o.
Marconich 9/10, 02-954 Warszawa, PolskaCelem działalności firmy "MARECO" Sp. z o.o. jest świadczenie usług związanych z przeprowadzaniem badań społecznych i marketingowych. Oferujemy pełną obsługę badań rynku: badania ilościowe, badan…
Opinia Agencja Badań Rynku
Okopowa 58/72, 01-042 Warszawa, PolskaJesteśmy niezależną agencją badawczą działającą na polskim rynku od 1996 roku. Prowadzimy badania marketingowe i społeczne. Oferujemy pełną obsługę badawczą, obejmującą projektowanie badań, zbier…
ABM Sp. z o.o.
Poznańska 38/6, 00-689 Warszawa, PolskaFirma oferuje badania marketingowe zarówno ilościowe jak i jakościowe takie jak: badania "ad hoc", badania elastyczności cenowej, wizerunku firm i produktów, skuteczności przekazów reklamowych, s…