szkoła podstawowa w Ursus, Mazowieckie

Około 13 wyników

Niepubliczna Szkoła Podstawowa Montessori w Warszawie

Henryka Pobożnego 1, 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Montessori opiera się na założeniu wielkiej potrzeby każdego dziecka, by uczyć się poprzez aktywne działanie. Zapewniając mu maksimum spontaniczności, umożliwia jednak zdobycie takiego sam…

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 66 IM KS JULIANA CHROŚCICKIEGO W WARSZAWIE

ul. Przepiórki 16/18 , 02-407 Warszawa, Polska

Całość prezentowanej strony internetowej stanowi własność Szkoły Podstawowej Nr 66 iw Warszawie i jest utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych…

Niepubliczna "Mała Szkoła" Podstawowa

Apartamentowa 6, 00-001 Warszawa, Polska

29.11.2017r. 24.11.2017r. 22.11.2017r. 22.11.2017r. 21.11.2017r. 21.11.2017r. 21.11.2017r. 14.11.2017r. 13.11.2017r. 07.11.2017r. Galerie posiadają ograniczony

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 IM WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO

ul. Walerego Sławka 9 , 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 14 im. Bohaterów Warszawy

thumb_up 95 polubień
Sosnkowskiego 10, 02-495 Warszawa, Polska

SZKOŁA PODSTAWOWA NR 11 IM I DYWIZJI KOŚCIUSZKOWSKIEJ

ul. Mariana Keniga 20 , 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Podstawowa Społeczna nr 4 Stołecznego Towarzystwa Oświatowego

ul. Traktorzystów , 02-495 Warszawa, Polska

SZKOŁA PODSTAWOWA IM TYSIĄCLECIA PAŃSTWA POLSKIEGO W DZIERZGONIU

ul. Krzywa 17 , 82-440 Dzierzgoń, Polska

SZKOŁA PODSTAWOWA IM KS BAZYLEGO OLĘCKIEGO W NIEPOCZOŁOWICACH

ul. Niepoczołowice 29 , 84-223 Linia, Polska

SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 14 IM BOHATERÓW WARSZAWY

ul. Gen. Kazimierza Sosnkowskiego 10 , 02-495 Warszawa, Polska

SZKOŁA PODSTAWOWA Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 2 IM JANA PAWŁA II

ul. Orłów Piastowskich 47, , 02-496 Warszawa , Polska

ZESPÓŁ SZKÓŁ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 80

ul. Orłów Piastowskich 47 , 02-496 Warszawa, Polska

Przedszkole Montessori

Henryka Pobożnego 1, 02-495 Warszawa, Polska

Szkoła Montessori opiera się na założeniu wielkiej potrzeby każdego dziecka, by uczyć się poprzez aktywne działanie. Zapewniając mu maksimum spontaniczności, umożliwia jednak zdobycie takiego sam…

  • 1