usługi telemarketingowe w Poland
Około 68 wyników
Call For Business Agata Wywiał
Gabrieli Zapolskiej 38, 30-126 Kraków, PolskaJesteśmy firmą z Krakowa, świadczącą usługi Call Center. Wyróżnia Nas nowatorskie spojrzenie na telemarketing.
2M PROJEKT MAREK PAWŁOWSKI
MARSZAŁKA FOCHA 18, 85-070 Bydgoszcz, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
AGA - FINANCIAL AGNIESZKA GOŁAWSKA
Warszawska 34, 05-300 Mińsk Mazowiecki, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
BUKOWSKI ŁUKASZ B3 STUDIOS
UL.LIPNICKA 5, 32-720 Nowy Wiśnicz, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
PRO-CZEK TEAM MARKETING PROCZEK MARIUSZ
1 Praskiego Pułku 18, 05-075 Warszawa, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Kardynała Wyszyńskiego 1, 10-457 Olsztyn, PolskaFirma Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. prowadzi działalność usługową z zakresu telemarketingu.
ANDRZEJ STARZEC EASY CONNECT
OSTROWSKIEGO 30, 53-238 Wrocław, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
GUNIA DAWID, DEJVIT Dawid Gunia
Plac Śreniawitów 2 lok. 2, 35-032 Rzeszów, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
AGENCJA WYDAWNICZO-REKLAMOWA BIB IRENEUSZ SZYC
ZAKOLE 17, 10-699 Olsztyn, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
CENTRUM INFORMACJI MEDYCZNEJ TEL-MED JOANNA PTASZEK-TRZYNA
Mostowa 27A lok. 411, 61-854 Poznań, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
BRZOSTEK ARKADIUSZ CEMTEL ARKADIUSZ BRZOSTEK
UL. GRUDZIĄDZKA 144, 87-100 Toruń, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
Scientific Services Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 12, 00-001 Warszawa, PolskaCentrum outsourcingowe Scientific Services Sp. z o.o. oferuje usługi w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketingowych i telemarketingowych.
Centrum Rozwoju Farmacji
Niemcewicza 26/50, 02-306 Warszawa, PolskaKINOKLASYKA - to kanon kinematografii polskiej, składający się na cykl najlepszych i najważniejszych filmów prezentowanych po rekonstrukcji
Indalo
Chorągwi Pancernej 80, 02-951 Warszawa, PolskaJesteśmy grupą doświadczonych księgowych z certyfikatami Ministerstwa Finansów. Oferujemy nowoczesne usługi księgowe i obniżamy koszty prowadzenia firmy.
SYSTELL S C
ul. Pułtuska 10 , 61-052 Poznań, PolskaDostarczamy rozwiązania Contact Center w oparciu o nowoczesną technologię komunikacyjną. Klient może na nas liczyć zarówno pod kątem konsultacji i analityki funkcjonowania działu call center, jak…
Dimar
Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, PolskaFirma Dimar Polska należy do koncernu firm DIMAR GROUP. Jest to zrzeszenie firm działających w marketingu bezpośrednim w Europie Środkowej. Jesteśmy obecni na rynku od 1991 roku, dziś oferujemy s…
TAI
Wolnica 7/8, 61-764 Poznań, PolskaTAI Sp.z o.o. zajmuje się szeroko pojętą informacją gospodarczą. Stosownie do nazwy jest to zarówno informacja telefoniczna o podmiotach gospodarczych przeznaczona dla klientów indywidualnych, ja…
INTERNET GROUP
Młynarska 42, 01-171 Warszawa, PolskaCall Center Poland to doświadczony ekspert rynkowy zarówno w przyjaznej obsłudze klienta, jak i efektywnej sprzedaży.
UGP
Lotnicza 3, 20-322 Lublin, PolskaProfesjonalne szkolenia, inspirujące kursy – też darmowe. Usługi dla Ciebie, firmy i biznesu. Więcej: tel.: 533 993 337
MACIEJ BANDUŁA CONECTUS
3 Maja 9, 30-062 Kraków, PolskaConectus to projekt zajmujący się usługami BPO w zakresie kompleksowej obsługi klienta i sprzedaży za pomocą Contact Center oraz Mobile Salesforce
For-Net S.A.
Konecznego 4/1u, 31-216 Kraków, PolskaPoczątkowo głównym obszarem działalności firmy był rynek obrotu wierzytelnościami, gdzie w krótkim czasie dała się poznać jako Spółka działająca sprawnie i skutecznie. Kolejnym etapem jej rozwoju…
Call Center Inter Galactica Sp. z o. o. (CCIG - Wrocław)
Jana Kilińskiego 30 , 50-264 Wrocław, PolskaNaszą pasją jest rozmowa. Oferujemy kompleksowy outsourcing usług call center oparty na ludziach, procesach i najnowszych technologiach. www.ccig.pl
Teleinvention Sp. z o.o.
Skarżyńskiego 14, 31-866 Kraków, PolskaHostowanie contact center - daje możliwość firmom korzystania z pełnej infrastruktury contact center na zasadzie opłat abonamentowych. Kampanie SMS, fax mailing