usługi z zakresu telemarketingu w Polska
Około 22 wyników
VoiceConnect
Dunikowskiego, 10, 44-100 Gliwice, PolskaJesteśmy firmą oferującą usługi z zakresu outsourcingu call center. Naszą kadrę tworzą wyspecjalizowani w komunikacji z klientem konsultanci oraz doświadczeni menedżerowie. Nieustannie poszerzam…
Telbridge
Mangalia 4, 02-758 Warszawa, PolskaSpecjalizujemy się w outsourcingu procesów sprzedaży w sektorach business-to-customer i business-to-business. www.telbridge.pl
Contact Solutions
Chełmińska 121, 86-300 Grudziadz, PolskaContact Solutions to centrum wielokanałowej obsługi klientów.
CCIG
ul. Rzeźnicza 32/33, 50-130 Wrocław, PolskaNaszą pasją jest rozmowa. Oferujemy kompleksowy outsourcing usług call center oparty na ludziach, procesach i najnowszych technologiach. www.ccig.pl
Simiopolska
Moniuszki 7, 40-005 Katowice, PolskaSimio to organizacja specjalizująca się w sprzedaży i obsłudze klienta przez telefon. Międzynarodowa nie tylko z nazwy, ale bardzo mocno nastawiona na synergię ze współdzielenia wiedzy i doświadc…
PLT Sp. z o.o.
Domaniewska 47, 02-672 Warszawa, PolskaPolskie Linie Telefoniczne, to nowoczesne, wielokanałowe centrum interakcji z Klientem, wykorzystujące takie platformy komunikacji jak telefon, sms, e-mail i www.
4Evernet. Sp. z o.o.
Krahelskiej 7, 40-285 Katowice, PolskaOd 2002 roku świadczymy usługi w zakresie Business Process Outsourcing z wykorzystaniem zintegrowanych kanałów komunikacji w ramach Contact Center.
OŻÓG FINANCIAL SERVICES SP Z O O
ul. Żelazna 51/53 , 00-841 Warszawa, PolskaVoice Contact Center to nowoczesne, wyjątkowe, a przede wszystkim fajne contact center :)
Arteria Call Center
ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, PolskaDostawca wyspecjalizowanych procesów i usług outsourcingu
Contact Center Sp. z o.o.
Kraszewskiego 1, 85-240 Bydgoszcz, PolskaContact Center - Oficjalny Partner Orange.
GLOBAL TELEMARKETING S C PATRYCJA SZUTKOWSKA ADRIAN JANIKOWSKI
ul. Juliusza Lea 116/67 , 30-133 Kraków, PolskaNasza grupa znajduje się w czołówce krajowych call center. Sekretem sukcesu jest, m.in. młody, zgrany zespół, śmiele stający naprzeciw ambitnych wyzwań.
GTI
Szyszkowa 20a, 02-285 Warszawa, PolskaJeden z największych partnerów sieci Orange. Posiada ponad 150 salonów na terenie całej Polski, około 40 biur sprzedaży bezpośredniej oraz call center
Contact Center PZU
Konstruktorska 13, 02-673 Warszawa, PolskaContact Center w PZU zatrudnia ponad 2000 osób, które zajmują się obsługą klientów w różnych kanałach. To odpowiedni start do kariery!
Centrum Obsługi Klienta
Ciołka Erazma 12, 01-402 Warszawa, PolskaŚwiadczymy usługi w zakresie: kompleksowej obsługi korespondencji, telemarketingu, profesjonalnej obsługi konferencji i targów. Nas
Mit media
Rakietników 27, 02-495 Warszawa, PolskaPrzedmiotem działalności firmy Mit media jest reklama, usługi wydawnicze oraz szkolenia dla firm i klientów indywidualnych. Podstawowy zakres usług reklamowych to: fotografia reklamowa, projekty …
AC-Marketing Sp. z o.o.
Monte Cassino 24, 70-467 Szczecin, PolskaSzkolenia w zakresie CallCenter i telefonicznej obsługi klienta. Szkolenia z telemarketingu. Wsparcie w otwarciu i prowadzenia firmy typu CallCenter. Wsparcie marketingowe dla Małych i Średnich P…
J&J Grupa Szkoleniowo Doradcza
Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, PolskaJ&J Grupa Szkoleniowo Doradcza świadczy usługi z zakresu doradztwa personalnego, unijnego oraz szkoleń. W ramach doradztwa personalnego, w ofercie firmy znajdują się m.in.: rekrutacja i selekcja …
PROFORCE Consulting Sp. z o.o.
Moniuszki 7, 40-005 Katowice, PolskaFirma Proforce Consulting Sp. z o.o. zajmuje się przede wszystkim fachowym doradztwem. Świadczy usługi z zakresu marketingu, Public Relations, Human Resources, reklamy, telemarketingu, eksportu/i…
PCM Sp. z o.o.
Poleczki 7, 02-822 Warszawa, PolskaPolskie Centrum Marketingowe (PCM) od 15 lat świadczy usługi w sektorze Business Process Outsourcing (BPO). Obecnie specjalizuje się w usługach marketingu relacji i pomaga liderom w zakresie zarz…
Progress Partner
ul. Złotej Wilgi 8 Lok. , 03-984 Warszawa, PolskaJesteśmy firmą szkoleniowo-doradczą, która specjalizuje się w zakresie bezpośredniej oraz telefonicznej sprzedaży i obsługi klienta.