account_circle
search

CALL CENTER TRAINING S C BEATA WITKOWSKA ANNA KARWACKA MICHALAK

ul. Grażyny 15/316
02-548 Warszawa, Polska
usługi telemarketingowe

access_time Godziny otwarcia expand_more

Poniedziałek:
09:00 - 17:00
Wtorek:
09:00 - 17:00
Środa:
09:00 - 17:00
Czwartek:
09:00 - 17:00
Piątek:
09:00 - 17:00

description O firmie expand_more

Ogólne informacje

Zapraszamy do skorzystania z naszego wieloletniego doświadczenia w rozwijaniu kompetencji osobistych i zawodowych. Naszą specjalnością są szkolenia z obszarów sprzedaży, negocjacji i obsługi klienta. Prowadzimy szkolenia dla osób indywidualnych oraz dla firm. Potencjał naszego zespołu tworzy wartość naszej firmy - Nasi trenerzy/eksperci realizują projekty dla firm z wielu min. branży finansowo - ubezpieczeniowej, dystrybucyjnej, produkcyjnej, turystycznej, farmaceutycznej, FMCG posiadających w swoich strukturach wewnętrzne call/contact centers oraz Działy Obsługi Klienta. Trenerzy podczas warsztatów dają gotowe rozwiązania oraz wskazują efektywne narzędzia do zastosowania w środowisku pracy; • Kluczem do osiągnięcia celów szkolenia jest uczenie przez doświadczenie, właściwy dobór technik aktywizujących oraz charyzma trenera i zespołu firmy szkoleniowej; • Prowadzimy efektywne kampanie sprzedażowe z naszymi sprawdzonymi Partnerami outsourcingu call center; • Wśród pracowników wiedzy znajdziemy TWOJEGO CZŁOWIEKA. Zapraszamy na nasze strony internetowe: http://cctraining.com.pl/ http://irkompetencji.pl/ Skontaktuj się znami drogą mailową: info@cctraining.pl a.karwacka@cctrainning.pl b.witkowska@cctraining.pl

info Więcej informacji expand_more