DB Systemtechnik GmbH
D-80939 Munich, Niemcy
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Testy homologacji sieci trakcyjnej, reporty ekspertów, przewód trakcyjny, symulacja symulacja numeryczna przepływu, system liczenia osi, wykrywanie przeszkód dla OCL (sieci trakcyjnej), wytrzymałość nadwozia,akustyka pojazdów i infrastruktury, technologia informatyczna w pociągach, analizy techniczne (RAM) dla pojazdów kolejowych i infrastruktury, symulacje akustyczne, instrukcje konserwacji dla utrzymania pojazdów, badania termodynamiczne, anteny da pociągów, obliczanie linii izofonicznych, przesył danych i komunikacja, automatyczne systemy zliczania pasażerów, systemy informatyczne dla dokumentacji technicznej pojazdów, automatyczne, stałe i awaryjne złączki dla zespołów trakcyjnych, kalibracja do linii kolejowej, obwód zwrotny trakcji i prądu grzejnego, pantograf – urządzeie do automatycznego opuszczania pociągu, kalibracja urządzeń pomiarowych wysokiego napięcia, Specyfikacja Techniczna Interoperacyjności – BKJP – „Sygnalizacja, Sterowanie i Kierowaie Ruchem“, symulacja eksploatacji pociągu (w ruchu kolejowym), bezpieczeństwo bierne, aerodynamika w tunelu, mijanie peronów, skrzypienie na zakrętach, falamikro-ciśnienia (sonic boom), system bezpieczeństwa przejeżdżania przez przejazdy kolejowe, regulacja siły hamowania, oprogramowanie UDG(Universal Data Gateway), specjalnie nadzorowane tory, pociągi ciągnięte przez lokomotywy (kontrola), magistrala kolejowa UIC (sieć komunikacji kolejowej), operacyjna analiza drgań, eksperymenty podnoszenia hałasu przez powietrze...