Biuro Obsługi Pasażera MPK Wrocław
50-316 Wrocław, Pole
access_time Godziny otwarcia expand_more
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
MPK Wrocław to miejska spółka przewozowa, co oznacza, że nasze zadania to bezpieczny oraz sprawny przewóz pasażerów, a także dbanie o stan techniczny eksploatowanych przez nas pojazdów. Za trasy, częstotliwość kursowania, przystanki, bilety oraz biletomaty odpowiadają inne podmioty. I tak odpowiednio: trasy i częstotliwość komunikacji miejskiej wyznacza Wydział Transportu Urzędu Miejskiego. O przystanki i torowiska dba ZDiUM. Ceny biletów ustalane przez Radę Miejską, a wpływy z biletów zasilają miejski budżet. Biletomatami opiekuje się Mennica Polska. By podnosić jakość komunikacji miejskiej współpracujemy i pozostajemy w stałym kontakcie z tym instytucjami, Naszych pasażerów wozimy tramwajami, których mamy aż 225 oraz 312 autobusami. Dodatkowo nasz podwykonawca, firma Michalczewski, posiada 69 autobusów. Wciąż wymieniamy nasz tabor na coraz lepszy i nowszy. Pod koniec 2015 roku pożegnaliśmy ostatni wysokopodłogowy autobus, więc z dumą możemy przyznać, że wszystkie są dostosowane do potrzeb osób, które mają trudności z poruszaniem się. Po to, aby podróżowało się Wam lepiej, wprowadziliśmy też udogodnienia w informacji pasażerskiej. Nasi specjaliści ds. informacji pasażerskiej (pracujący w godzinach 6-22) czuwają nad tym, aby na bieżąco informować Was o zmianach i utrudnieniach w ruchu. Informacje takie znajdziecie na monitorach w pojazdach, na tablicach DIP (elektroniczne tablice na przystankach), w mediach społecznościowych (tu oznaczone naszym tagiem #AlertMPK) na FB,...