QUALITY WATCH SP Z O O
00-743 Warszawa, Polska
access_time Godziny otwarcia expand_more
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Quality Watch dostarcza gotowe rozwiązania z zakresu standardów obsługi klienta, zarządzania jakością, customer experience i customer intelligence. Firma specjalizuje się w badaniach Mystery Shopper, Mystery Client (tajemniczy klient), Mystery Caller i tp., ale realizuje też rozbudowane projekty badawcze dla klientów prywatnych działających w branży finansowej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, w energetyce, na rynku aptecznym i farmaceutycznym, HoReCa, FMCG, w branży turystycznej, transporcie oraz logistyce. Quality Watch to: • ponad 1000 zrealizowanych projektów, • współpraca z najlepszymi (klienci z WIG30), • dopasowanie oferty do potrzeb klienta, • szeroki zakres stosowanych technik (badawczych, doradczych, szkoleniowych i wdrożeniowych), • zespół złożony ze specjalistów i ekspertów w swoich dziedzinach. Członek organizacji międzynarodowych: • Customer Experience Professionals Association, • Mystery Shopping Providers Association. Spółka realizuje projekty w Polsce i poza granicami kraju (m.in. w Holandii, Szwecji, Rosji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Niemczech czy Chinach). Quality Watch - Eksperci w zarządzaniu jakością obsługi! // Quality Watch is a research and consulting company which provides comprehensive solutions of customer service, quality management, customer experience and customer intelligence. Wide experience • more than 1000 projects, • cooperation with the best clients • professional knowledge (a team of experts and professionals in various areas) let...