AKADEMIA OBSŁUGI KLIENTA Informacje o firmie
Ogólne informacje
Hotele i podobne obiekty zakwaterowania. Obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania . Pozostałe zakwaterowanie. Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne. Restauracje i pozostałe placówki gastronomiczne. Przygotowywanie i dostarczanie żywności dla odbiorców zewnętrznych (katering). Pozostała usługowa działalność gastronomiczna. Pozostałe pośrednictwo pieniężne. Pozostałe formy udzielania kredytów. Pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych. Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych. Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych. Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi. Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja. Działalność firm centralnych (head offices); doradztwo związane z zarządzaniem. Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana. Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników. Działalność agentów i pośredników turystycznych oraz organizatorów turystyki. Działalność pośredników turystycznych. Działalność organizatorów turystyki, pośredników i agentów turystycznych oraz pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji i działalności z nią związane. Działalność organizatorów turystyki, pośredników i agentów turystycznych...
Odkrywców 14 Wrocław
- Strony
- Forma prawna
- Prywatny zakład
- NIP
- 8881275668
- Regon
- 021449235
AKADEMIA OBSŁUGI KLIENTA Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?