call center w Warszawska
Filtryexpand_more
Aktywne expand_more
Podobne szukanieexpand_more
- call center - (5)
- Usługi z zakresu telemarketingu - (4)
- Agencja doradztwa - (2)
- Usługi biznesowe - (2)
- Usługi profesjonalne - (2)
- contact center - (2)
- Biuro podróży - (1)
- Biuro turystyczne - (1)
- Centrum biznesowe - (1)
- Doradca - (1)
- Firma - (1)
- Firma z branży mediów/wiadomości - (1)
- Hotele - (1)
- Internet - (1)
- Konsultant biznesowy - (1)
- Multita - (1)
- Produkt/usługa - (1)
- Siedziba firmy - (1)
- Sklep z telefonami komórkowymi - (1)
- Tanie noclegi - (1)
Firmy
Peoplefone Polska S.A.
al. Jana Pawła II 80/116, 00-175 Warszawa, PolskaPeoplefone Polska S.A. oferuje rozwiązania VoIP dla firm, które chciałyby skorzystać z funkcjonalności wirtualnej centrali dzia…
Tim Call Center
ul. Prosta 70 , 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Na…
Arteria Call Center
ul. Stawki 2A, 00-193 Warszawa, PolskaDostawca wyspecjalizowanych procesów i usług outsourcingu
TIM CALL CENTER P.KAŁUŻNY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
PROSTA 70, 00-838 Warszawa, PolskaFirma TIM Call Center rozpoczęła działalność w 2003 roku i należy do czołówki firm na rynku call i contact center w Polsce. Na…
CALL CENTER TRAINING S C BEATA WITKOWSKA ANNA KARWACKA MICHALAK
ul. Grażyny 15/316 , 02-548 Warszawa, PolskaGrupa CCTRAINING - prawdziwe szkolenia, prawdziwi ludzie! Szkolenia są dla nas pasją!
CALL CENTER TRAINING S C BEATA WITKOWSKA ANNA KARWACKA MICHALAK
Wizytówka firmyContact Center
Muszkieterów 15 a, 02-273 Warszawa, PolskaContact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2…
Telecontakt Call Center Otwock Usługi marketingowe
Karczewska 11, 05-400 Otwock, PolskaTele-contakt Telemarketing usługi marketingowe outsourcing marketingowy promocje telefoniczne konsultant telefoniczny plan mark…
INTERNET GROUP
Młynarska 42, 01-171 Warszawa, PolskaCall Center Poland to doświadczony ekspert rynkowy zarówno w przyjaznej obsłudze klienta, jak i efektywnej sprzedaży.
PRO-CZEK TEAM MARKETING PROCZEK MARIUSZ
1 Praskiego Pułku 18, 05-075 Warszawa, PolskaDziałalność centrów telefonicznych (call center)
PHONECALL SP Z O O
ul. Jana Pawła Ii 15 , 00-828 Warszawa, PolskaPortal callcenternews.pl to największy i najstarszy tematyczny vortal poświęcony zagadnieniom obsługi klienta i telesprzedaży.
sales-factory
, 03-932 Warszawa, PolskaZajmujemy sie importem i exportem towarow oraz uslug. Kupimy lub sprzedamy twoje towary wykonamy analize rynku pozyskamy klient…
Arteria S. A.
Rosoła 10, 02-797 Warszawa, PolskaFirma Arteria zajmuje się multikanałową realizacją procesu sprzedaży produktów i usług. W roku 2004 została stworzona jako call…
Telefonix Sp. z o.o.
Gen. Chłopickiego 7, 04-314 Warszawa, PolskaOd początku firma Telefonix zajmuje się branżą telekomunikacyjną. W jej ofercie można odnaleźć sprzęt telekomunikacyjny każdego…
OŻÓG FINANCIAL SERVICES SP Z O O
ul. Żelazna 51/53 , 00-841 Warszawa, PolskaVoice Contact Center to nowoczesne, wyjątkowe, a przede wszystkim fajne contact center :)
Scientific Services Sp. z o.o.
Aleja Jana Pawła II 12, 00-001 Warszawa, PolskaCentrum outsourcingowe Scientific Services Sp. z o.o. oferuje usługi w zakresie obsługi operacyjnej i obsługi działań marketing…
Grupa APRIL w Polsce
Sienna 73, 00-833 Warszawa, PolskaZmieniamy oblicze ubezpieczeń www.april-polska.pl
S8 Spółka Akcyjna
Złota 59, 00-120 Warszawa, PolskaS8. Bezkonkurencyjne Outsourcingowe Centrum Obsługi Klienta.
Raya Contact Center Europe Sp. z o.o.
Aleje Jerozolimskie 123A, 00-001 Warszawa, PolskaRaya Contact Center is a world class Business Process Outsourcing Service Provider offering contact center, back office, inside…
ALGOTECH POLSKA SP Z O O
ul. Włodarzewska 49 , 02-384 Warszawa, PolskaJesteśmy ekspertami od Contact Center i Komunikacji Biznesowej. Pomagamy Klientom w dążeniu do doskonałości w obsłudze swoich k…
DIRECT POINT SP Z O O
ul. Szeligowska 2/11 , 01-319 Warszawa, PolskaClientService.pl wdraża w firmach standardy obsługi Klienta oraz wewnętrzne contact center. Obsługa Klienta będzie kluczową …