Contact Center
02-273 Warszawa, Polska
access_time Godziny otwarcia expand_more
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center Contact Center oferuje kompleksowe rozwiązania wykorzystujące wszystkie dostępne kanały komunikacji. Realizuje projekty niestandardowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Prowadzi obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim, greckim oraz innych – w zależności od potrzeb. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą zarówno małe, lokalne firmy jak i duże międzynarodowe koncerny z ponad 20 różnych branż. W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).