Kolej. Edukacja. Informacja
02-305 Warszawa, Polska
access_time Godziny otwarcia expand_more
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Strona poświęcona kampaniom informacyjno-edukacyjnym prowadzonym przez Departament Praw Pasażerów Urzędu Transportu Kolejowego, takim jak "Kolejowe ABC" czy "Dzień Pasażera", oraz działalności Urzędu Transportu Kolejowego na rzecz podnoszenia poziomu bezpieczeństwa wśród dzieci i młodzieży, a także zwiększania świadomości podróżnych na temat praw pasażerów w transporcie kolejowo-drogowym. Jesteśmy dostępni dla Was w dni robocze. Na pytania zadawane w weekendy, po godzinie 16:15 lub wymagające współpracy kilku osób odpowiemy najwcześniej w pierwszy dzień roboczy lub poinformujemy Cię o terminie udzielenia odpowiedzi. Strona nie jest oficjalnym miejscem do składania skarg i reklamacji. Można je składać tylko i wyłącznie: • za pośrednictwem formularza kontaktowego na stronie internetowej www.pasazer.info.pl (zakładka Kontakt), • listownie bądź osobiście na adres kancelarii Urzędu: Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie 134, 02-305 Warszawa, • za pośrednictwem poczty e-mail na adres: pasazer@utk.gov.pl, • dzwoniąc na pasażerską infolinię UTK pod numer telefonu: 801-044-080 i 22 460-40-80. Dziennikarzy prosimy o zwracanie się bezpośrednio do rzecznika prasowego (tel. 22 749 14 09), pytania prosimy przesłać na adres: rzecznikprasowy@utk.gov.pl.