Grey Group Poland
00-838 Warszawa, Polska
access_time Godziny otwarcia expand_more
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Żyjemy w świecie, który zmienia się coraz szybciej. Internet i nowe technologie wpływają zarówno na życie konsumentów, jak i na krajobraz biznesowy. Naszą odpowiedzią na te potrzeby jest nowy, globalny system operacyjny GREY, na który składają się trzy elementy. OPEN Czyli otwartość. W kulturze OPEN pozbywamy się tradycyjnej, oldschoolowej hierarchii na rzecz wspólnej odpowiedzialności za swoją pracę. Aktywnie angażujemy dostępne talenty w poszukiwaniu najlepszych możliwych rozwiązań. Od teraz liczy się każdy głos. Zburzyliśmy fizyczne bariery komunikacji, bo najbardziej oryginalne pomysły powstają w otwartej przestrzeni. Umożliwiliśmy nieskrępowane porozumiewanie się, aby w multidyscyplinarnej grupie łatwiej odkrywać rozwiązania. Bez sztywnych struktur i sztucznych podziałów. LONG Dawniej praca agencji opierała się na poszukiwaniach Big Idea. Big Idea przeznaczona była dla telewizji, druku, radia. Miała uderzyć mocno, ale trwała krótko. Te czasy minęły. Konsumenci skutecznie odcinają się od tradycyjnych kanałów komunikacji, trzy czwarte z nich polega na rekomendacjach znajomych, a media społecznościowe potrafią z taką samą siłą budować marki, jak i obalać rządy. Dlatego w odróżnieniu od innych agencji, GREY działa w oparciu o Long Idea. Long Idea jest głośna, śmiała i odważna. Działa lepiej, trwa dłużej i jest efektywna biznesowo. Jest po prostu lepsza. RAILS Na przestrzeni ostatnich lat działalność naszej agencji uległa znacznym zmianom. Struktura OPEN i pomysły LONG są...