Osiedle gen. Sikorskiego
description O firmie expand_more
Ogólne informacje
Prawa Murphy''ego rządzące osiedlem Sikorskiego w Łańcucie Chyba każdy z nas spotkał się z prawami Murphy'ego. Rządzą one także (chociaż nie w oryginalnej postaci) życiem mieszkańców osiedla. Przedstawimy tu kilka zawsze się sprawdzających. 1. Jeśli ma nas ktoś opierniczyć, zrobi to zawsze w najśmieszniejszym momencie zabawy. 2. Kiedy spytasz kogoś o numer, by gdzieś zadzwonić, ZAWSZE usłyszysz te same cztery cyfry w tej samej kolejności, obojętnie, gdzie chciałeś dzwonić. 3. Jeśli widzisz puszkę po Carlsbergu albo Żywcu to możesz być pewien - to nikt z osiedla. 4. Prawdopodobieństwo, że akcja dojdzie do skutku jest odwrotnie proporcjonalna do długości jej planowania (im krócej - tym lepiej). 5. Jeśli coś się psuje (nawet pogoda), to na pewno sprawka Trolla. 6. Jak czegoś nie potrafisz zrobić to pewnie nie sprawdzałeś, czy nie ma już rozwiązania pod prawym przyciskiem myszy. 7. Widzisz Siuśka? Musisz się obudzić. 8. Skoro dziś jest środa to najstarszy Guma już skończył tydzień na studiach. 9. Prawdopodobieństwo zebrania składu do gry w nogę rośnie w miarę pogarszania się pogody, ale przy złej pogodzie nikt i tak nie zagra. 10. Jeśli ktoś podczas gry w nogę się popisuje, miewa ponadprzeciętną ilość skurczów i sam nie wie, jak coś zrobił to znaczy, że zaraz będą padały hasła typu "dziewięćdziesiąta!" "kończymy" "oho" i im podobne. 11. Jak podczas grania mecza jedna osoba zacznie sie śmiać to już cały mecz na jaja. 12 Jak stawiają coś nowego na osiedlu co nie zostało...