Piekarnia E. H. I. Pierchała S.C.
44-200 Rybnik, لهستان
Firmy podobne do Piekarnia E. H. I. Pierchała S.C.
Piekarnia E. H. I. Pierchała S.C. Informacje o firmie
Ogólne informacje
Piekarnia Pierchała jest typową firmą rodzinną, przekazywaną z pokolenia na pokolenie. Została zarejestrowana w ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miasta wg. kwalifikacji EKD – klasa 15.81 (produkcja chleba oraz świeżych wyrobów piekarniczych). Powstała w 1948 roku jako firma jednoosobowa. W roku 1982 zmieniła formę organizacyjno-prawną na spółkę cywilną. Skład wspólników kilkakrotnie ulegał zmianie, ale zawsze byli nimi kolejni członkowie rodziny. Ostatecznie piekarnią zarządza trzech współwłaścicieli (wszyscy są członkami rodziny). Jakość produkowanego pieczywa jest bardzo wysoka, co wynika m.in. ze stosowania tradycyjnej technologii produkcji, której subtelne tajniki przekazywane są z pokolenia na pokolenie. Stara sprawdzona przez firmę technologia wypieku polega na przygotowaniu ciasta z naturalnych składników takich jak: mąka, woda, drożdże, sól itd. Nie jest to bez znaczenia, gdyż wiele piekarni prowadzi wypiek według „nowoczesnej” technologii, stosując jedynie „gotowe masy” (znajdują się w nich konserwanty, antyutleniacze, BHU, QTW, sztuczne barwniki, dlatego pieczywo takie posiada wydłużony okres trwałości), które wymagają jedynie dodania wody. W Piekarni Pierchała proces wyrabiania ciasta jest częściowo zmechanizowany, natomiast czynności między operacyjne takie jak: transport, załadunek do pieca, ostateczne czynności pielęgnacyjne i pakowanie odbywa się ręcznie. Wypiek ciasta prowadzony jest w piecach tradycyjnych, następnie pieczywo poddawane jest...
Gen. Hallera 25 Rybnik
- Godziny otwarcia
-
دوشنبه:06:00 - 17:00سه شنبه:06:00 - 17:00چهارشنبه:06:00 - 17:00پنجشنبه:06:00 - 17:00جمعه:06:00 - 17:00شنبه:06:00 - 12:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- wholesale_bakery cake_shop bakery
Piekarnia E. H. I. Pierchała S.C. Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.