Firmy podobne do Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k.
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. Informacje o firmie
Ogólne informacje
Impressum: Kontakt Jeśli macie jeszcze pytania związane z naszym fanpage’em, napiszcie do nas na adres facebook@kaufland.pl lub zadzwońcie pod numer 800 300 062. Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000237036 Aleja Armii Krajowej 47 50-541 Wrocław NIP: 899-23-67-273 REGON: 151562471 Nasze usługi Macie pytania, sugestie lub życzenia dotyczące naszego asortymentu lub chcecie wyrazić swoją opinię na temat naszego marketu? Byliście zadowoleni z ostatnich zakupów i chcielibyście przekazać pochwałę dla naszych pracowników?... Znaleźliście powody, dla których zakupy nie należały do najbardziej udanych, i chcecie nas o tym powiadomić? Nasz Facebook Team chętnie Wam pomoże. O każdej porze możecie nam zostawić wiadomość na tablicy, jesteśmy do Waszej dyspozycji od poniedziałku do czwartku od 8:00 do 16:00, w piątki od 08:00-15:00. Ponadto nasi pracownicy z Centrum Obsługi Klienta chętnie służą Wam pomocą pod bezpłatnym numerem infolinii 800 300 062 od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 20:00 i w soboty od 8:00 do 17:00 Istnieje również możliwość kontaktu z nami o każdej porze poprzez formularz kontaktowy na stronie www.kaufland.pl/kontakt. Czekamy też na wiadomości przesłane na adres facebook@kaufland.pl. Z góry dziękujemy za kontakt! Informacje dodatkowe Klient jest najważniejszą osobą w naszej firmie....
Rzeszowska 115 Dębica
- Godziny otwarcia
-
دوشنبه:07:00 - 22:00سه شنبه:07:00 - 22:00چهارشنبه:07:00 - 22:00پنجشنبه:07:00 - 22:00جمعه:07:00 - 22:00شنبه:07:00 - 22:00یکشنبه:08:00 - 21:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Forma prawna
- Prywatna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Kategorie
- hypermarket store grocery_store
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp.k. Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.