mass media marketing w Lublin
Około 13 wyników
Pracownia Lokalnych Badań Społecznych
Hanki Ordonówny 4B, 20-328 Lublin, PoljskaStatystyka i analiza statystyczna danych, analiza ankiet i opracowywanie ankiet w programach SPSS, Statistica, Excel
IMG Creations
Różana 15/78, 20-538 Lublin, PoljskaIMG Creations specjalizuje się w kompleksowym tworzeniu brandingu dla firm i produktów, a także planowaniu strategii komunikacji marketingowej. Zapewnia realizację usług związanych z każdym etape…
JW-INVEST
partyzantów 73, 22-640 Warszawa, PoljskaWdrożenia ISO 9001, ISO 14001, ISO 22000, ISO 13485, AQAP
ENZO Sp. z o.o.
Krakowskie Przedmieście 57/3, 20-076 Lublin, PoljskaZ czasem odkryliśmy, że w marketingu chodzi o coś więcej niż o narzędzia i triki reklamowe. Dlatego szukamy autentyczności.
INFINITE Sp. z o.o. - Biuro Handlowe
Ceramiczna 8, 20-150 Lublin, PoljskaNaszym celem jest dostarczanie klientom nowoczesnych rozwiązań i usług informatycznych pomocnych w osiągnięciu przewagi konkurencyjnej.
PMR Consulting
Dragonów 3, 20-554 Lublin, PoljskaPublic Relations, szkolenia dla firm, handlowe, marketingowe, imprezy integracyjne, doradztwo i konsulting, reklama, wizytówki, ulotki, upominki reklamowe, kalendarze, długopisy, smycze, koszulki…
Cumulus PR Sp. z o.o.
Lasockiego 24, 20-612 Lublin, PoljskaOficjalny fanpage Agencji Reklamowej Cumulus oraz Cumulus PR. Dowiedz się więcej na: http://www.agencjacumulus.pl oraz http://www.cumuluspr.pl
Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o.
Starzyńskiego 20, 08-102 Siedlce, PoljskaMiejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Siedlcach Sp. z o.o. świadczy usługi w zakresie przewozów miejskich autobusami pasażerskimi. Ponadto Firma prowadzi następujące rodzaje działalności: sta…
AVENTURA
Leonarda 7/59, 20-625 Lublin, PoljskaSzkolenia i imprezy firmowe typu: imprezy integracyjne, szkolenia indoorowe / outdoorowe, wieczory tematyczne, pikniki, gry.
Polska Agencja Rozwoju Regionalnego
Tomasza Strzembosza 1/49, 20-153 Lublin, PoljskaPARR specjalizuje się w projektach budujących konkurencyjność gospodarczą samorządów w ujęciu strategicznym.