Rybniczanka Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy
72-600 Świnoujście, Poljska
Firmy podobne do Rybniczanka Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy
Rybniczanka Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy Informacje o firmie
Ogólne informacje
Nadwiślańska Agencja Turystyczna powstała w 1996 roku jako przedsiębiorstwo z siedzibą w Tychach przy ul. Edukacji 37 oraz ośrodkami wypoczynkowymi rozsianymi od gór po Bałtyk. Głównym atutem firmy jest własna baza hotelowo-gastronomiczna. W dwudziestu ośrodkach wczasowych dysponujemy ok.4,5 tysiącem miejsc noclegowych. Większość obiektów prowadzi działalność gastronomiczną i słynie ze smacznej i różnorodnej kuchni. Wiele ośrodków posiada bazę rekreacyjno-leczniczą, dodatkowo oferującą klientom możliwość korzystania z zabiegów leczniczych, gabinetów odnowy biologicznej, wypożyczalni sprzętu sportowego. Do dyspozycji Klientów oddane są własne przystanie wodne ze sprzętem pływającym (własne jachty, łodzie, rowery wodne). Amatorom "białego szaleństwa" Nadwiślańska Agencja Turystyczna poleca korzystanie z własnych wyciągów narciarskich orczykowych i talerzowych, dzięki którym na ratrakowanych i naśnieżanych stokach można uprawiać różnorodne sporty zimowe. Lokalizacja obiektów w różnych częściach kraju sprzyja rozwijaniu poszukiwanych przez Klientów różnorodnych form spędzania wolnego czasu. Ciągłe podnoszenie standardu obiektów i rozszerzanie oferty, pozwala wychodzić na przeciw oczekiwaniom turystów, a profesjonalna i uprzejma obsługa stwarza miłą i ciepłą atmosferę wypoczynku w ośrodkach NAT. Nadwiślańska Agencja Turystyczna zajmuje się organizacją wczasów, kolonii, zimowisk, obozów i zielonych szkół, ponadto specjalizuje się w obsłudze konferencji, szkoleń i zjazdów. Biura...
Jana Kasprowicza 14 Świnoujście
- Godziny otwarcia
-
Ponedjeljak:00:00 - 23:59Utorak:00:00 - 23:59Srijeda:00:00 - 23:59Četvrtak:00:00 - 23:59Petak:00:00 - 23:59Subota:00:00 - 23:59Nedjelja:00:00 - 23:59
- Numery telefonów
- Strony
- Korisnički računi
- Kategorie
- hotel
Rybniczanka Ośrodek Sanatoryjno-Wypoczynkowy Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.