Firmy podobne do Uniwersytet Papieski Jana Pawła II
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II Informacje o firmie
Ogólne informacje
Historia Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie zaczyna się w tym samym czasie, co dzieje najstarszej polskiej uczelni – Uniwersytetu Jagiellońskiego. W roku 1397 papież Bonifacy IX erygował Wydział Teologiczny w ramach Studium Generale. Od tego czasu Wydział rozwijał się i aktywnie działał przez wieki, zdobywając sławę i uznanie w środowisku naukowym, zarówno w Polsce, jak i poza jej granicami. Jego funkcjonowanie próbowała przerwać dopiero komunistyczna władza, która doprowadziła do tego, że jednostronną uchwałą Rady Ministrów w 1954 r. usunięto Wydział Teologiczny z UJ. Decyzja ta nie przerwała jednak jego działalności i kanonicznej egzystencji. Dzisiaj UPJPII jest dynamicznie rozwijającą się uczelnią. Nasza oferta dydaktyczna jest ciekawą propozycją dla młodych ludzi. W ramach sześciu wydziałów wciąż otwieramy nowe kierunki i specjalności, dostosowane do aktualnych potrzeb. Budujemy wciąż nowe kontakty z zagranicą. Naszym studentom dajemy szansę rozwijania pasji: wiele kół naukowych, świetnie wyposażona biblioteka, radio Bonus, mające do dyspozycji profesjonalne studio nagraniowe, odnoszący sukcesy chór Psalmodia… jest jeszcze więcej możliwości. Tradycja, w której jesteśmy zakorzenieni, zobowiązuje nas do dbania o wysoką jakość kształcenia oraz podejmowania nowych wyzwań badawczych zgodnie z myślą naszego Patrona, Św. Jana Pawła II, który podkreślał pozytywną rolę Kościoła w dziedzinie kultury i oświaty oraz wielką wagę przywiązywał do dialogu ze światem...
Bernardyńska 3 Kraków
- Godziny otwarcia
-
Ponedjeljak:07:00 - 22:00Utorak:07:00 - 22:00Srijeda:07:00 - 22:00Četvrtak:07:00 - 22:00Petak:07:00 - 22:00Subota:07:00 - 20:00Nedjelja:07:00 - 20:00
- Numery telefonów
- Strony
- Korisnički računi
- Kategorie
- državno sveučilište sveučilište savjetnik za upošljavanje novih kadrova
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.