KRASNAL - Sklep i Komis dla Dzieci
20-400 Lublin, Poljska
Firmy podobne do KRASNAL - Sklep i Komis dla Dzieci
KRASNAL - Sklep i Komis dla Dzieci Informacje o firmie
Ogólne informacje
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów stworzyliśmy i uruchomiliśmy najlepszy Komis z artykułami dla dzieci w Lublinie. Czerwona fasada naszego budynku zwraca uwagę i ciekawość przechodniów zachęcając do wejścia, a w środku – kolorowe ściany, barwne regały i przestrzeń po której możesz poruszać się razem z wózkiem. U nas zawsze jest widno, czysto i ciepło a na dużej powierzchni naszego sklepu towar jest należycie wyeksponowany, poukładany i zawsze ma swoje miejsce. Warto wspomnieć o miłej i fachowej obsłudze, która dzięki wiedzy i zdobytemu doświadczeniu - zawsze jest do dyspozycji Klientów. Sklep i Komis dla dzieci Krasnal oferuje komfort robienia zakupów jakiego nie spotkasz w innych komisach – przyjdź i przekonaj się sam/a… W ofercie posiadamy: * szeroki wybór nowych zabawek dla maluchów (grzechotki, karuzele do łóżeczek, gryzaki, maty edukacyjne, zabawki manualne i do pchania, maskotki, przytulanki, zabawki do kąpieli i wiele wiele innych…) * zabawki dla starszych dzieci (modele samochodów i samolotów, pojazdy sterowane, kolejki, tory, klocki, piłki, układanki, gry, książki, zabawki sportowe, plażowe i wiele innych…) duży wybór zabawek edukacyjnych renomowanych producentów dla różnych grup wiekowych (Fischer Price, Quercetti, Granna, Adamigo, Alexander, Hasbro, itd.) * zabawki komisowe markowych producentów (np. Fischer Price, Lego, Play-Doch, Tomy, Mattel, Hot Wheels, Matchbox, itd.) * wózki i spacerówki pojedyncze i w kompletach (2 w 1, 3 w 1), * łóżeczka, kojce,...
Herbowa 2 Lublin
- Godziny otwarcia
-
Ponedjeljak:10:00 - 18:00Utorak:10:00 - 18:00Srijeda:10:00 - 18:00Četvrtak:10:00 - 18:00Petak:10:00 - 18:00Subota:10:00 - 14:00
- Numery telefonów
- Strony
- Korisnički računi
- Kategorie
- konsignacijska prodaja prodavaonica hobi materijala prodavaonica odjeće
KRASNAL - Sklep i Komis dla Dzieci Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.