Przychodnia Weterynaryjna Lubelski Animals
20-400 Lublin, Poljska
Firmy podobne do Przychodnia Weterynaryjna Lubelski Animals
Przychodnia Weterynaryjna Lubelski Animals Informacje o firmie
Ogólne informacje
Niestety w gospodarce rynkowej, aby realizować pasję potrzebne są pieniądze. To nasza największa bolączka hamująca działania. Pozyskujemy fundusze z różnych źródeł, główne źródła to: 1. stałe darowizny – są to fundusze, które wpływają na nasze konto co miesiąc, z sentymentem zawsze myślimy o naszych stałych darczyńcach. Zachęcamy do zastania stałym animalsowym darczyńcą, każda kwota się liczy 20, 50 czy 100 zł miesięcznie regularnie wpłacane na konto dodaje skrzydeł – świadomość, że są pieniądze by sfinansować leki, nakarmić zwierzęta…itd dodaje nam skrzydeł potęguje nasze działania mające na celu dobro zwierząt . Stałym animalsowym darczyńcą może zostać każdy – to proste, stałe zlecenie z konta na konto: 21 1540 1144 2114 6406 0664 0002 2. kwesty uliczne – dziękujemy wszystkim darczyńcom, to miło ponownie słyszeć słowa ; „wspieram was, jeśli tylko zdarzy się okazja” 3. składki członkowskie, 4. Organizacja eventów połączonych ze zbiórką pieniędzy karmy, ręczników, koców, misek itp. na konkretne cele jak na przykład dla przytuliska w Rachowie Starym Terytorium działania…. Najaktywniej działamy w Lublinie i okolicach, ponieważ przy ulicy Kalinowszczyzna 46 mieści się siedziba Lubelskiego Animalsa. Jednak swoimi działaniami wspieramy inne województwa , do każdego zgłoszenia dotyczącego złej sytuacji zwierząt dokładamy wszelkich starań ,by w miarę możliwości udzielić pomocy bądź służyć radą. Jak działamy…. Stworzona została strona animals.lublin.pl, która stanowi między innymi...
Kalinowszczyzna 46 Lublin
- Godziny otwarcia
-
Ponedjeljak:08:00 - 20:00Utorak:08:00 - 20:00Srijeda:08:00 - 20:00Četvrtak:08:00 - 20:00Petak:08:00 - 20:00Subota:08:00 - 16:00Nedjelja:09:00 - 14:00
- Numery telefonów
- Strony
- Korisnički računi
- Kategorie
- liječnik
Przychodnia Weterynaryjna Lubelski Animals Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.