Warsaw Study Centre S.J. M. Fryckowski M. Fryckowska
02-202 Warszawa, Polska
Firmy podobne do Warsaw Study Centre S.J. M. Fryckowski M. Fryckowska
Warsaw Study Centre S.J. M. Fryckowski M. Fryckowska Informacje o firmie
Ogólne informacje
Warsaw Study Centre jest polską firmą szkoleniowo – językową. Od 22 lat pracujemy po to, by pomóc naszym Słuchaczom zdecydowanie podnieść - w krótkim czasie - ich poziom kompetencji jezykowych. Od lat naszą domeną jest: prowadzenie kursów językowych: w firmach, w naszych ośrodkach, czy w domu klienta - zajęć indywidualnych lub w grupach organizowanie warsztatów specjalistycznych i językowych gier symulacyjnych: strategie komunikacyjne, techniki uczenia się i zapamiętywania, efektywna pamięć, aktywizacja mózgu, automotywacja i autoprezentacja wydawanie własnych materiałów dydaktycznych: słowników językowych, glosariuszy, workbooków. Czujemy się odpowiedzialni za podjęte zobowiązanie - wyniki i jakość nauczania - a dzięki szerokiemu wachlarzowi proponowanych przez nas szkoleń oraz kompetencyjnemu modelowi nauczania możemy zagwarantować,że w krótkim czasie Słuchacz osiągnie swój cel językowy. Pielęgnujemy również, by nauka języków była radością i przyjemnością dla naszych klientów stąd autorska filozofia nauczania a w niej gry i zabawy na zajęciach, konkursy, quizy i imprezy. Z życzliwością indywidualizujemy naszą obsługę i nauczanie, dajemy wsparcie klientom i lektorom i rzetelnie wywiązujemy się z danych sobie obietnic, jednocześnie wymagając rzetelności i terminowości od wszystkich stron zaangażowanych w proces – słuchacza, lektora, przełożonego/HR, rodzica, opiekuna administracyjnego i metodycznego szkoły.
Pandy 13/5 Warszawa
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 17:00Wtorek:09:00 - 17:00Środa:09:00 - 17:00Czwartek:09:00 - 17:00Piątek:09:00 - 17:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- szkoła języka angielskiego szkoła języka niemieckiego szkoła języka francuskiego
Warsaw Study Centre S.J. M. Fryckowski M. Fryckowska Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.