Firmy podobne do Contact Center
Contact Center Informacje o firmie
Ogólne informacje
Contact Center to największa firma outsourcingowa w branży call/contact center w Polsce. Istnieje od 1999 roku, posiada ponad 2200 wyposażonych stanowisk w dziesięciu centrach outsourcingowych. Specjalizuje się w usługach z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, badań marketingowych, studia nagrań, doradztwa biznesowego i wirtualnego contact center Contact Center oferuje kompleksowe rozwiązania wykorzystujące wszystkie dostępne kanały komunikacji. Realizuje projekty niestandardowe, dopasowane do indywidualnych potrzeb i wymagań klientów. Prowadzi obsługę w języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim, greckim oraz innych – w zależności od potrzeb. Firma jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Brytyjsko–Polskiej Izby Handlowej (BPCC) oraz Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK). Do grona klientów Contact Center należą zarówno małe, lokalne firmy jak i duże międzynarodowe koncerny z ponad 20 różnych branż. W 2010 roku Contact Center zajęło I miejsce w rankingu Book of Lists w kategorii Firm Marketingu Bezpośredniego (Direct Marketing Companies).
Muszkieterów 15 a Warszawa
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:08:00 - 16:00Wtorek:08:00 - 16:00Środa:08:00 - 16:00Czwartek:08:00 - 16:00Piątek:08:00 - 16:00
- Numery telefonów
- Strony
- Forma prawna
- Prywatna spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- NIP
- 5252140186
- Regon
- 016098630
Contact Center Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.