Firmy podobne do Tokyo Pracownia Stylu
Tokyo Pracownia Stylu Informacje o firmie
Ogólne informacje
Marka Glazel specjalizuje się w produkcji profesjonalnych kosmetyków do wizażu. Korzystając z najnowszych osiągnięć kosmetologii, firma dostarcza wysokiej jakości produkty dla najbardziej wymagających klientów-wirtuozów piękna i pasjonatów. Na polskim rynku Glazel działa od 2004 roku. Obecnie jest cenioną i powszechną wśród profesjonalnych wizażystów marką. Duże doświadczenie, doskonała jakość i rozsądna cena to 3 najważniejsze cechy produktów Glazela, co czyni go jednym z liderów na rynku kosmetyków kolorowych. Krótka historia marki na rynku polskim: 2004 - debiut marki na polskim rynku 2005 - pierwsza publiczna prezentacja na targach kosmetyki profesjonalnej 2006 - organizator I Mistrzostw Makijażu Glazel pt. „Zmysłowa Business Woman” przy okazji targów interCHARM, - organizator warsztatów wizażu dla gwiazd – SPA JAWOR, - organizator warsztatów wizażu na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Bydgoszczy - sponsor II mistrzostw wizażu VII targów ślubnych - wprowadzenie do oferty kosmetyków detalicznych 2007 - organizator warsztatów ze stylizacji biznesowej - organizator cyklicznych, internetowych Mistrzostw Wizażu Glazel - Karolina Glazer, wokalistka jazzowa, zostaje ambasadorem marki Glazel - wprowadzanie do oferty nowych marek kosmetyki pielęgnacyjnej, - Samira, instruktorka tańca brzucha i flamenco, zostaje ambasadorem marki Glazel - rozpoczęcie ogólnopolskiej akcji „Akademia Piękna” 2010 - rozpoczęcie współpracy z 4Fun.TV - rozpoczęcie współpracy z portalem uroda.com -...
Curie-Skłodowskiej 46 lok. 4 Lublin
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:10:00 - 21:00Wtorek:10:00 - 21:00Środa:10:00 - 21:00Czwartek:10:00 - 21:00Piątek:10:00 - 21:00Sobota:10:00 - 21:00Niedziela:10:00 - 20:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- NIP
- 7122375934
- Regon
- 060700050
- Kategorie
- instytucja edukacyjna szkoła artystyczna szkoła handlowa
Tokyo Pracownia Stylu Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.