Szlak Piastowski Organizacja Turystyczna
62-200 Gniezno, Polska
Firmy podobne do Szlak Piastowski Organizacja Turystyczna
Szlak Piastowski Organizacja Turystyczna Informacje o firmie
Ogólne informacje
Celem działalności Organizacji Turystycznej "Szlak Piastowski" jest w szczególności: * kreowanie wizerunku regionu jako obszaru atrakcyjnego turystycznie * integracja gmin , powiatów i innych podmiotów działających w zakresie turystyki * zwiększanie liczby turystów odwiedzających region, * działanie na rzecz wzrostu wpływów z turystyki, * koordynacja wszelkich działań promocyjnych na obszarze działania członków stowarzyszenia * promocja atrakcji, obiektów i produktów turystycznych zlokalizowanych na terenie działania stowarzyszenia * tworzenie i rozwój markowych produktów turystycznych, * działanie na rzecz poprawy infrastruktury turystycznej, * tworzenie i rozwijanie systemu informacji turystycznej na terenie działania stowarzyszenia. Podstawowe zadania Organizacji Turystycznej "Szlak Piastowski" to w szczególności: * promocja turystyczna regionu w kraju i za granicą poprzez: * realizację akcji i kampanii promocyjnych regionu w zakresie obszaru działania stowarzyszenia * organizowanie prezentacji potencjału turystycznego regionu na targach i wystawach turystycznych; * organizowanie imprez promocyjnych; * publikację wydawnictw i materiałów promocyjnych; * opracowywanie rocznych kalendarzy imprez kulturalnych i turystycznych * organizację wizyt studialnych dziennikarzy polskich i zagranicznych oraz przedstawicieli touroperatorów. * doskonalenie kadr turystycznych poprzez organizację seminariów, warsztatów i szkoleń, * tworzenie i prowadzenie systemu informacji turystycznej...
Rynek 14 Gniezno
- Godziny otwarcia
-
တနင်္လာနေ့:09:00 - 17:00Wtorek:09:00 - 17:00Środa:09:00 - 17:00Czwartek:09:00 - 17:00Piątek:09:00 - 17:00Sobota:10:00 - 18:00Niedziela:10:00 - 18:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- tourist_information_center tour_agency
Szlak Piastowski Organizacja Turystyczna Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.