Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Nauk Ekonomicznych
87-100 Toruń, Polska
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Nauk Ekonomicznych Informacje o firmie
Ogólne informacje
Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania UMK w Toruniu sytuuje się w ścisłej czołówce polskich uczelni prowadzących kierunki ekonomiczne. Zapewnia wysoki poziom kształcenia studentów oraz badań naukowych. Jego początki sięgają 1968 roku, kiedy ówczesny Minister Oświaty i Wychowania powołał w Uniwersytecie Instytut Ekonomiczny, funkcjonujący na prawach wydziału. W 1976 roku Instytut przekształcono decyzją Ministra Nauki, Szkolnictwa Wyższego i Techniki w Wydział Nauk Ekonomicznych, a w styczniu 1993 roku Senat UMK zmienił nazwę Wydziału na obecnie obowiązującą (Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania), dostosowując ją do zmieniających się kierunków badań naukowych oraz programów kształcenia studentów. Wydział prowadzi studia I stopnia (trzyletnie studia licencjackie), II stopnia (dwuletnie studia kończące się uzyskaniem stopnia magistra), III stopnia (doktoranckie) oraz studia podyplomowe. Oferuje szeroką gamę modułów oraz specjalności, stale aktualizowanych zgodnie ze zmianami zachodzącymi na rynku pracy. W ofercie Wydziału znajdują się zarówno studia stacjonarne, jak i niestacjonarne; studia prowadzone w języku polskim, a także studia w całości realizowane w języku angielskim. W ramach MOST studenci Wydziału mogą studiować przez semestr lub cały rok akademicki na jednej z ponad dwudziestu, polskich uczelni partnerskich, a dzięki programowi Erasmus + mają możliwość odbycia części studiów na partnerskich uczelniach zagranicznych. Mogą też uczestniczyć programach podwójnego...
Gagarina 13a Toruń
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 15:00Wtorek:09:00 - 15:00Środa:09:00 - 15:00Czwartek:09:00 - 15:00Piątek:09:00 - 15:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- szkoła zarządzania
Uniwersytet Mikołaja Kopernika Wydział Nauk Ekonomicznych Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.