Wadima Sp. z o.o. Producent bielizny osobistej. Oddział handlowy
51-410 Wrocław, Polska
Firmy podobne do Wadima Sp. z o.o. Producent bielizny osobistej. Oddział handlowy
Wadima Sp. z o.o. Producent bielizny osobistej. Oddział handlowy Informacje o firmie
Ogólne informacje
Wadima jest jedną z wiodących polskich firm w branży odzieżowej. Firma specjalizuje się w produkcji bielizny osobistej oraz szerokiego asortymentu bluzek damskich na skalę przemysłową. Wadima może poszczycić się zespołem 300 wysoko wykwalifikowanych pracowników, zatrudnionych w trzech zakładach firmy zlokalizowanych na terenie centralnej Polski. Wadima to ponad 300 modeli w 4 kolekcjach damskiej, męskiej, młodzieżowej i dziecięcej, dostępnych w ponad 2000 sklepów w całym kraju, sieci 38 sklepów firmowych, sklepie on-line oraz eksportowanych do wielu krajów europejskich. Wadima wyróżnia się: nastawieniem na innowacyjność – w każdym sezonie wdrażamy nowe technologie oraz wprowadzamy do oferty nowe dzianiny, aby nasze wyroby jeszcze lepiej spełniały oczekiwania klientów, silnym zaangażowaniem w stałe podnoszenie jakości wyrobów, aby każdy mógł cieszyć się naszymi produktami przez długi czas, skupieniem wewnątrz firmy pełnego cyklu produkcyjnego, aby jeszcze dokładniej kontrolować jakość wyrobów, używaniem do produkcji wyłącznie atestowanych materiałów i technologii, pochodzących od najlepszych, wypróbowanych dostawców, aby zapewnić stuprocentowe bezpieczeństwo wyrobów, doświadczonym zespołem projektantów, którzy w każdym sezonie dostarczają naszym klientom szeroką gamę modnych produktów o najwyższym komforcie użytkowania Historia: Firma Wadima została założona w 1994 roku w Zielonce k. Warszawy jako mały zakład zatrudniający w początkowym okresie 20 osób. Ukierunkowanie na...
al. Brücknera 10 Wrocław
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- NIP
- 1250027673
- Regon
- 010354694
- Kategorie
- producent bielizny
Wadima Sp. z o.o. Producent bielizny osobistej. Oddział handlowy Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.