Magdalena Jaglarz - Blog Kosmetyczny
43-300 Bielsko-Biała, Polska
Firmy podobne do Magdalena Jaglarz - Blog Kosmetyczny
Magdalena Jaglarz - Blog Kosmetyczny Informacje o firmie
Ogólne informacje
W tym miejscu chciałabym kontaktować się z moimi Klientami, których obsługuję w moim gabinecie oraz czytelnikami bloga kosmetycznego, którego prowadzę, by dzielić się swoimi doświadczeniami i wiedzą. Mam dziś 37 lat i od 2000 roku zbieram doświadczenia z dziedziny kosmetyki. Najpierw uczyłam się na własnej skórze, jak pozbyć się blizn (miałam poważny wypadek samochodowy), by później ukończyć studia chemiczne na Politechnice Wrocławskiej i szkołę kosmetyczną w Bielsku-Białej. Od 5 lat praktykuję również w gabinetach. Obecnie posiadam swój własny gabinet kosmetyczny w Bielsku-Białej, do którego serdecznie Cię zapraszam :-) Chciałbym, by mój blog kosmetyczny pomagał innym wybierać produkty i usługi, które najskuteczniej zaspokoją potrzeby skóry. Na blogu piszę o gabinetowych zabiegach kosmetycznych na twarz i ciało, kosmetykach, domowej pielęgnacji cery, chorobach i problemach skóry oraz dotykam zagadnień z dziedziny makijażu. Nie mam monopolu na wiedzę i nieustannie się uczę. W branży kosmetycznej bycie na bieżąco graniczy z cudem, bo technologia oraz wiedza o człowieku rozwijają się bardzo dynamicznie. Niemniej na blogu staram się przedstawiać aktualną i popartą badaniami lub praktyką wiedzę. Moją specjalizacją są peelingy chemiczne i to im poświęcam szczególną uwagę. Kwasy na twarz - jak potocznie się mówi o medycznych kwasach używanych w gabinetach - mają bardzo szeroki wachlarz możliwości, z których skutecznie korzystam. Innymi moimi mocnymi stronami są składy...
Piłsudskiego 37 Bielsko-Biała
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 18:00Wtorek:09:00 - 18:00Środa:09:00 - 18:00Czwartek:09:00 - 18:00Piątek:09:00 - 18:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- salon kosmetyczny klinika specjalistyczna
Magdalena Jaglarz - Blog Kosmetyczny Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.