Centrum Jana Pawła II "Nie lękajcie się!"
30-610 Kraków, Polska
Firmy podobne do Centrum Jana Pawła II "Nie lękajcie się!"
Centrum Jana Pawła II "Nie lękajcie się!" Informacje o firmie
Ogólne informacje
Centrum Jana Pawła II „Nie lękajcie się!” zostało powołane przez ks. kard. Stanisława Dziwisza 2 stycznia 2006 r. jako odpowiedź Kościoła Krakowskiego na słowa Ojca Świętego wypowiedziane w dniu inauguracji pontyfikatu - 22 października 1978 r.: Nie lękajcie się! Otwórzcie, otwórzcie na oścież drzwi Chrystusowi! Jego zbawczej władzy otwórzcie granice państw, systemów ekonomicznych i politycznych, szerokich dziedzin kultury, cywilizacji, rozwoju. Nie lękajcie się! (...) Centrum kontynuuje prace rozpoczęte przez Instytut Jana Pawła II, który został założony z inicjatywy ks. kard. Franciszka Macharskiego w celu pogłębienia znajomości zarówno Osoby, jak i nauczania ks. kard. Karola Wojtyły, profesora etyki i pasterza Archidiecezji Krakowskiej. BUDOWA CENTRUM Dla zachowania duchowej łączności z osobą Jana Pawła II i utrwalenia spuścizny pontyfikatu Papieża Polaka w Krakowie powstają następujące obiekty: W pierwszym etapie: - Sanktuarium Błogosławionego Jana Pawła II - Centrum Wolontariatu - Instytut Jana Pawła II Kolejne etapy obejmą budowę: - Muzeum multimedialnego poświęconego życiu i działalności Papieża Polaka - Domu Rekolekcyjnego - Centrum Konferencyjnego - Domu Pielgrzyma - Centrum Rehabilitacyjnego - Parku medytacyjno-rekreacyjnego Kamień węgielny pod przyszłe Centrum, który Papież Benedykt XVI pobłogosławił podczas swojej pierwszej pielgrzymki do Polski, został wmurowany 23 października 2010 r.
ul. Totus Tuus 34, 30-610 Kraków Kraków
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:07:30 - 19:00Wtorek:07:30 - 19:00Środa:07:30 - 19:00Czwartek:07:30 - 19:00Piątek:07:30 - 19:00Sobota:07:30 - 19:00Niedziela:07:30 - 19:00
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- organizacja religijna
Centrum Jana Pawła II "Nie lękajcie się!" Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.