Warszawska Izba Gospodarcza - Warsaw Chamber of Commerce
00-074 Warszawa, Polska
Firmy podobne do Warszawska Izba Gospodarcza - Warsaw Chamber of Commerce
Warszawska Izba Gospodarcza - Warsaw Chamber of Commerce Informacje o firmie
Ogólne informacje
Członkiem Warszawskiej Izby Gospodarczej może zostać osoba prawna lub fizyczna prowadząca działalność gospodarczą. Podmioty zgłaszające akces do Warszawskiej Izby Gospodarczej proszone są o zapoznanie się ze Statutem WIG oraz zasadami naliczania składek członkowskich. Aby zgłosić swój akces do WIG należy wypełnić deklarację członkowską. Członkostwo w WIG jest korporacyjne co oznacza, iż wszyscy pracownicy firmy członkowskiej mogą korzystać z oferowanych usług. Korzyści z Członkostwa - Oferta Bezpośredni dostęp do kontaktów biznesowych; Otrzymanie certyfikatu członkostwa Warszawskiej Izby Gospodarczej; Możliwość powoływania się na fakt przynależności do Izby w kontaktach gospodarczych z firmami z kraju i zagranicy oraz możliwość posługiwania się w materiałach firmowych logo Izby wraz z informacją „Członek Warszawskiej Izby Gospodarczej”; Wspieranie inicjatyw gospodarczych firm członkowskich; Przesłanie informacji w formie elektronicznej do wszystkich członków Izby o zakresie działalności nowej firmy członkowskiej wraz z danymi teleadresowymi; Zamieszczenie informacji o firmie (przedmiot działalności wraz z danymi teleadresowymi i logo) na stronie internetowej WIG; Uczestnictwo w cyklicznych spotkaniach z przedstawicielami administracji samorządowej; Uczestnictwo w spotkaniach informacyjnych, tematycznych i branżowych Izby (spotkania dot. m.in. prowadzenia działalności gospodarczej w Warszawie, pozyskiwania środków unijnych i innych, zmian w przepisach prawnych);...
Trębacka 4 Warszawa
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:09:00 - 16:00Wtorek:09:00 - 16:00Środa:09:00 - 16:00Czwartek:09:00 - 16:00Piątek:09:00 - 16:00
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- doradca marketingowy izba handlowa
Warszawska Izba Gospodarcza - Warsaw Chamber of Commerce Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.