Com-Com Zone, Akademia Sportu PROGRES
31-868 Kraków, Polska
Firmy podobne do Com-Com Zone, Akademia Sportu PROGRES
Com-Com Zone, Akademia Sportu PROGRES Informacje o firmie
Ogólne informacje
MISJA: Dostarczamy wysokiej jakości usługi sportowe. Promujemy edukacyjną funkcję sportu. Realizujemy cele komercyjne i społeczne. WARTOŚCI: Współzawodnictwo (competition), społeczność (community), kompetencja (competence), wsparcie (comfort), towarzystwo (company), porozumienie (communication). TOŻSAMOŚĆ: Centra Rozwoju Com-Com Zone to sieć nowoczesnych obiektów sportowo-rekreacyjnych, które oferują wysokiej jakości zaplecze do uprawiania wielu form aktywności fizycznej. Zadaniem Centrów Rozwoju Com-Com Zone jest nie tylko zapewnienie klientom atrakcyjnej przestrzeni rozwoju fizycznego, lecz także upowszechnienie określonego sposobu rozumienia sportu. AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA: Centra Rozwoju Com-Com Zone to miejsca współistnienia takich wartości jak: współzawodnictwo (competition) i społeczność (community), kompetencja (competence) i wsparcie (comfort), towarzystwo (company) i porozumienie (communication). Oto klucz do oryginalnej nazwy Com-Com Zone. Uprawianie sportu to nie tylko kwestia dbałości o właściwą kondycję fizyczną – uprawnianie sportu to sposób kształtowania osobowości i utrwalania takich wartości jak wytrwałość, uczciwość czy solidarności, bez których trudno wyobrazić sobie dojrzałe społeczeństwo obywatelskie. EKONOMIA SPOŁECZNA: Centra Rozwoju Com-Com Zone to przedsiębiorstwa społeczne, które działają inaczej niż większość komercyjnych centrów sportowych. Oznacza to, że całkowity zysk ze sprzedaży usług sportowych w Com-Com Zone przeznaczany jest na cele...
Jana Kurczaba 29 Kraków
- Godziny otwarcia
-
Poniedziałek:06:15 - 22:30Wtorek:06:15 - 22:30Środa:06:15 - 22:30Czwartek:06:15 - 22:30Piątek:06:15 - 22:30Sobota:06:15 - 22:30Niedziela:06:15 - 22:30
- Numery telefonów
- Strony
- Konta społecznościowe
- Kategorie
- basen basen pływacki kompleks sportowy
Com-Com Zone, Akademia Sportu PROGRES Opinie i oceny
Jak oceniasz tę firmę?
Czy jesteś właścicielem tej firmy? Jeśli tak, nie trać okazji na aktualizację profilu firmy, dodawanie produktów, ofert i wyższą pozycję w wyszukiwarkach.